• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Week overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox360

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hoi,

heb reeds een soort overzicht klaar voor de ondergrondse, maar ik zou het eigenlijk een week overzicht willen maken
ik zou per adres per week en per dagdeel willen weten hoeveel er netto is gewogen
in cel B4,C4, D4 de dagdeel en in B4 C4 D4 de netto weging van die dagdeel
sommige adressen worden 2x per week gereden en soms wordt er een extra lediging gedaan en zou ik in cel D4 willen zien zodat ik weet dat er op die dag
een extra lediging is geweest
heb een voorbeeld bij gedaan

Bijlagen

overzicht

Ziet er goed uit, maar ik zou met die overzicht in een opzicht willen zien wat er per fractie ( restafval ) of welke fractie ook per locatie gebeurd kwa netto gewicht

Dit is hier allemaal mogelijk.
Je kunt de tabel helemaal naar believen inrichten.
Probeer je daar eens in te verdiepen.

overzicht en draaitabel

Draaitabel ziet er goed uit hoor, maar misschien zou het met beide kunnen :thumb:
zodat we met meerdere mensen die niet zoveel verstand hebben van excel en alleen maar om de cijfers gaat ook misschien een totaal overzicht maken die ik vroeg :(

Grafiek

wow hier ga ik zeker mee verder, zal me eens gaan verdiepen in deze grafiek THNX:thumb:

Grafiek kleuren

At gijsbert1,
grafiek ben ik helemaal aan het aanpassen en dit is een super tip
maar ik had nog een heel klein vraagje
is het mogelijk om ook de dagen ( MA, DO ) enz een kleur te geven?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan