• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weeknummer tussen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
In a1 (zie formulebalk) moet staan: 20-08-2016

er staat 20-08-2016 in A1 , ik krijg de melding #GETAL!

(A1;21) de ;21 in de formule maakt er #GETAL! van heb ik gemerkt , ik begrijp als ik er (A1) van maak dat de weeknummer niet klopt, hoe kan ik het corrigeren

MVG mr0007

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In je formule staat WEEKNUMMER(A1;21)&WEEKDAG(A1;2)="336"

Je probeert hier een GETAL te vergelijken met TEKST, omdat je de 336 tussen aanhalingstekens plaatst. Dat gaat niet goed.

Haal de aanhalingstekens eens weg.

Bij mij loopt jouw bestand als een zonnetje. Het 'getal' van de datum wordt getoond. Dat is verder een kwestie van de opmaak van de cel (als 'datum').

@alex
33&6="336"

@snb: beide werkt merk ik nu...

@alex

helemaal mooi.

De kwestie is dat mr00007 met Excel 2007 werkt zonder de 21 optie van het weeknummer.

ik werk inderdaad met excel 2007 aanhalingstekens weggehaald werkt niet
ik heb deze formule gekregen dat wel werkt op een ding na, =ALS(EN(WEEKDAG(A1;1)=2;WEEKNUMMER(A1;2)=35);"test 1";"")

het is nu week 34 hoe kan ik 35 veranderen naar 34 zo dat de formule toch blijft werken
=ALS(EN(WEEKDAG(A1;1)=2;WEEKNUMMER(A1;2)=34);"test 1";"") dit is wat ik graag zou willen

MVG mr0007

MVG mr0007

Laatst bewerkt:
ik heb office 2016 aangeschaft de formule
=ALS(EN(WEEKDAG(A1;1)=2;WEEKNUMMER(A1;21)=34);"test 1";"") werkt nu
bedankt voor de reacties

MVG mr0007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan