• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Weeknummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel wegen leiden er ook alweer naar Rome ?

Dag Wim,
Jouw formule is helemaal goed: Chapeau ! :thumb:
Bij welk jaartal gaat mijn formule fout ?
Ik heb 1100 jaartallen getest en vond geen verschil in de uitkomst van onze formules (m.b.v. een macrootje :p)
Maar volgens mij rij jij van Oss naar Maastricht via de Afsluitdijk :(
 
Route

Dag Piet,
Ik werk met Excel 2007 en daar komt jouw functie niet in voor dus kon het niet zien.
Misschien toch maar eens upgraden.
Overigens werkt de formule Weeknummers in Excel 2007 ook wat dat betreft niet correct; wellicht reden voor die nieuwe functie.
Bovendien klopte jouw beschrijving niet (januari begint lang niet altijd met week 1)
En ik weet ook niet of je onderscheid maakt tussen week 52 of 53 van het jaar ervoor.
Vandaar dat ik een andere logica heb gehanteerd.
Er gaan inderdaad meerdere wegen naar Rome en het eindresultaat is het enige dat telt.
Maak je geen zorgen over mijn brandstofkosten; ik rij met (recente) navigatie.

Vraag : Heb jij toevallig een oplossing voor mijn vraag betreffende het afsluiten van bestanden?
Daar hebben inmiddels ca. 368 mensen naar gekeken maar er is nog geen oplossing.

Groet, Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan