• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Weekplanning (ik zie de fout niet) wie kan me helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

huibson

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Beste Forum vrienden,

ik heb een weekplanning van office gedownload en aangepast maar ik zie de fout niet meer, in het bestand worden de regels niet ingevuld op 9:30 uur en ook na meer 10:15 uur niet, zie tabblad "GebeurtenisPlanner" daarnaast heb ik het weekoverzicht door gekopieerd naar 3 weken maar daar kloppen ook de gegevens niet van de meeste op een verkeerde datum.

Ik ben al twee dagen de formules aan het vergelijken met het orginele bestand maar ik zie het niet (meer) Wie heeft voor mij de oplossing.

Thx alvast. Zonnige groet van Huib :d:d

Bijlagen

Zie bijlage, hier heb ik het weer werkend gekregen.

Voor zover ik kon nagaan heeft het ongewenste resultaat te maken met afrondingsfouten in Excel. Bij het maken van de tijdsintervallen wordt er telkens een klein getal bij opgeteld, wat ver achter de komma op een gegeven moment fout gaat. Ik heb er dus een afrondingsfunctie ingezet die dit ondervangt. Dan alle tijden die o.b.v. de gegevensvalidatielijst zijn ingevoerd opnieuw invoeren, anders stonden de oude waarden er nog. Daarna lijkt het weer te werken.

Bijlagen

Weekplanning

Hallo AlexCEL

Dank voor je snelle reactie. daardoor heb ik de planning helemaal aangepast qua Lay-out en denk ook eenvoudiger, nu de vraag (wel een brutale) maar kun je voor mij 1 regel in de dagplanning en weekoverzicht uitleggen en (invullen) :D zodat ik daar verder mee kan werken.

Groet Huibson

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan