Beste forumisten,
met veel plezier voeg ik in bijlage een bestand in.
De reden? Ik vind geen gepaste aanpak voor dit bestand.
Het concept? Voor het onderhoudspersoneel ben ik op zoek naar een vlotte en vlugge mogelijkheid om het dagwerk te verdelen onder hun personeelsleden.
In het bestand heb ik 5 tabbladen, die elk een dag van de week voorstellen, samen met de taken die specifiek per dag dienen te gebeuren.
De bedoeling is dat de werknemers kunnen gelinkt worden aan de taak toegewezen door de verantwoordelijke.
Elke week kan dit wel anders zijn. Dus maandag van week 50 kan totaal verschillen van maandag van week 51.
Ik heb al een code voor het wissen van de personeelsleden van elk tabblad.
op tabblad "taakverdeling vrijdag (2)" kan je in kolom B dubbelklikken en dan komt een userform met aanklikmogelijk.
In een ander userform heb ik een multipage aangemaakt om de mogelijkheid te bekijken om de gegevens van daaruit te dirigeren...
wie wil zo vriendelijk zijn om me in een juiste richting te duwen?
Alvast bedankt op voorhand! Ik blijf ondertussen ook verder denken...
Spiesse
Bekijk bijlage aanwezigheden keuken forum.xlsm
met veel plezier voeg ik in bijlage een bestand in.
De reden? Ik vind geen gepaste aanpak voor dit bestand.
Het concept? Voor het onderhoudspersoneel ben ik op zoek naar een vlotte en vlugge mogelijkheid om het dagwerk te verdelen onder hun personeelsleden.
In het bestand heb ik 5 tabbladen, die elk een dag van de week voorstellen, samen met de taken die specifiek per dag dienen te gebeuren.
De bedoeling is dat de werknemers kunnen gelinkt worden aan de taak toegewezen door de verantwoordelijke.
Elke week kan dit wel anders zijn. Dus maandag van week 50 kan totaal verschillen van maandag van week 51.
Ik heb al een code voor het wissen van de personeelsleden van elk tabblad.
op tabblad "taakverdeling vrijdag (2)" kan je in kolom B dubbelklikken en dan komt een userform met aanklikmogelijk.
In een ander userform heb ik een multipage aangemaakt om de mogelijkheid te bekijken om de gegevens van daaruit te dirigeren...
wie wil zo vriendelijk zijn om me in een juiste richting te duwen?
Alvast bedankt op voorhand! Ik blijf ondertussen ook verder denken...
Spiesse
Bekijk bijlage aanwezigheden keuken forum.xlsm