• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Weekrapport kleine dingetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

boswottels

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
49
Hallo,

Ik ben bezig met een weekrapporten systeem te maken. Nu heb ik hiervoor een vast form die ik aan moet houden en die heb ik zo veel mogelijk gebruikt. Ik ben nu op 10% na klaar met mijn excel sheet. Ik wil nog een paar kleine dingetjes toevoegen waar ik maar steeds niet uitkom. Voor tip's naast mijn vragen hoor ik het ook graag

1. ik wil dat de gebruiker tijden in kan vullen met punt, zonder punt met dubbele punt, met puntkomma zoals bijv.
8 = 0:08
800=8:00
8.00 = 8:00
22;00=22:00

Ik had al het volgede scriptje gevonden, maar ik wil niet dat hij op hele kolommen dat doet maar op bepaalde selecties. Aangezien er ook tekst in staat.

Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal target As Range)
  If Not Intersect(target, Columns("D:AE")) Is Nothing And Not IsEmpty(target) And target.Cells.Count = 1 Then
    Application.EnableEvents = False
    target = Replace(Format(target / 100, "00.00"), ",", ":")
    Application.EnableEvents = True
  End If
End Sub


2. De pause moet alsvolgt geregeld worden;
30 min > 5,5 uur arbeid
45 min > 10 uur arbeid
0 bij geen arbeid ( dit is waar ik niet uit kom) zal vast wel wat makkelijks zijn.)

3. Ik wil de bestanden opslaan onder een knop met de volgende gegevens;
Weeknr. Naam kantonnier


Alvast bedankt!

Hier mijn bestandje;
 

Bijlagen

  • Mhelpmij.xls
    76 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan