• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weekrooster filteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijke76

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Wie kan mij helpen?

Ik het een planning en vanuit dat tabblad wil ik een weekrooster filteren. Ik wil vanuit het jaarrooster, een weekoverzicht filteren per dag/ welke collega er dienst heeft, zie bijlage.
Het betreft 2 bedrijven, waarvan de collega's in het jaarrooster bij elkaar staan, maar in het weekrooster wil ik ze graag apart hebben. Nu kan ik natuurlijk gewoon met het filter alles apart sorteren, maar zou het ook automatisch.

Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt

Bekijk bijlage vraag rooster 2014.xlsm

In het weekoverzicht staan de namen automatisch bij de juiste datum.
Het kan zijn dat er namen niet in het overzicht voorkomen omdat de naam van bedrijf1 of 2 niet exact overeenkomt met de naam zoals deze in de planning staat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Roncancio, bedankt voor je reactie. Het is niet helaal wat ik zoek. In het echte bestand, komen er meerdere codes invoor per dag/per bedrijf, en die zou ik het liefst automatisch willen laten sorteren. Zodat ik als ik iets aan pas, dit ook maar in 1 tabblad hoef te doen.

Kan je een voorbeeldbestand sturen dat dichter bij het origineel zit zodat het antwoord er beter bij past?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bedankt Roncancio, helaas krijg ik het niet voor elkaar om de formule in het echte bestand te kopiëren en aan te passen, zodat mijn bestand werkt.

Wat is er anders aan het bestand dat gestuurd heb en het origineel?
Anders moet je het origineel (zonder gevoelige informatie) bijsluiten.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan