weer een andere fout!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
337
Wat betekent de foutmelding in de bijlage??
Dit verschijnt als ik de virusscanner of ad aware laat draaien.
 
Sorry. Iets te groot.
Nu als JPG.
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 94
hiltin,

Wil je het volgende even doen?

Start/Uitvoeren/typ in het vakje: cmd (en klik hierna op OK)
Er verschijnt nu een Dos-venster, je typt nu: ver (en geef een enter)

Zou je de uitvoer van dat commando hier willen plaatsen?

(de uitvoer is maar één regel)

Dennis.
 
Er staat:

Microsoft Windows XP
(versie 5.1.2600)

Dat bedoel je?
 
Graag gedaan hoor ;).

Help jij hem verder ? Ik snap niet waar je heen wilt.
 
Geplaatst door hiltin
Wat betekent de foutmelding in de bijlage??
Dit verschijnt als ik de virusscanner of ad aware laat draaien.
hiltin,

Heb je je pc al in de 'veilige modus' naar virussen gescand?

(Ja, ik dacht iets anders te verwachten met het resultaat van dat commando. Wilde even voor de zekerheid weten.)

Dennis.

Het duurde even voordat dit bericht kon worden geplaatst.
 
Geplaatst door XP_PC
Graag gedaan hoor ;).
:thumb:
Geplaatst door XP_PC

Help jij hem verder ?
Zal het proberen.
Geplaatst door XP_PC
Ik snap niet waar je heen wilt.
Ja, wat doet die 'FAT16' in zijn XP. Vind zelf eem raadsel wat daar gebeurt. 'Ongeldige instructie getroffen' heeft totaal niet met een bestandssysteem te maken.:eek:

En waar 'wwset32.exe' voor dient?

Dennis.
 
hiltin,

Had je eerst Linux als besturingssyteem op je HD zitten voordat je naar XP overstapte?

We kunnen namelijk iets uit de historie leren, dus graag als je ons daarover iets meer kunt vertellen.

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
"Geschiedenis"

Allereerst: ik ben een "zij".
De geschiedenis is als volgt: Geen Linux, maar sinds vorige week donderdag is mijn ADSL verbinding afgesloten en is de lijn gemigreerd naar BB-Ned. Het heeft even geduurt, maar sinds dinsdag heb ik mijn nieuwe lijn met het nieuwe modem. Wel steeds veel virussen en ik scan me suf. Zowel op de computer als online. Ook Hitman Pro draait vaak. Maandagavond Windows opnieuw geinstalleerd. That 's all.
Ik heb meer foutmeldingen en vastlopers: Geregeld start de computer niet op en blijft "hangen" bij het aanmelden. Bij foutmeldingen geef ik wel aan dat ik meer info wil, maar dan reageert het niet meer.
En nog wel meer lastige dingen.
 
hiltin,

Het spijt mij dat mijn respons zo lang geduurd heeft. Ik was namelijk met iets anders bezig. Jouw verhaal("geschiedenis") te hebben gelezen, denk ik toch dat je XP beter opnieuw kunt installeren, maar dat moet volgens een bepaalde procedure gebeuren, die ik hier ooit geplaatst heb. Vaak is het opnieuw installeren toch wel de enige overgebleven optie. Als je toch het besluit neemt om dat te gaan doen, dan zoek ik die procedure hier wel even op voor jou.

SP1 heb je niet eens, klopt dat? Mocht je de weg niet weten te bewandelen om er achter te komen of je XP wel of niet met SP1 uitgerust is, dan voer je de hierna genoemde korte handeling uit:

Rschtsklik "Deze computer" en klik vervolgens op "Eigenschappen"

En lees wat er ongeveer in het midden van dat scherm staat.


Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel servicepack 1 en verder alle updates, maar ik wilde ook servicepack 2 en toen kreeg ik nog veel meer fouten. Dus die heb ik ook weer verwijderd.
(ook een stukje geschiedenis)
 
Geplaatst door hiltin
(ook een stukje geschiedenis)
Zondermeer!
Het gaat de goede kant op, maar heb je mijn bericht hierboven dat over 'veilge modus' gaat ook reeds gelezen?

Dennis.
 
Ik heb inderdaad gescand in de veilige modus. 4 virussen gevonden en ik hoop dat ze weg zijn. Morgen ga ik nog eens scannen met housecall.
Bedankt voor je meedenken!

Hilda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan