Weer een draadloos netwerk wat het niet doet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rowan1994

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo

Ik heb een oude computer (nou ja oud) maar ik heb daar windows xp opnieuw geinstalleerd alleen ik krijg geen internet. Het probleem is dat ik een netwerk moet instellen alleen als ik kijk wat ik moet doen op plaatjes dan klopt dat niet met mijn scherm. Ik heb bijvoorbeeld geen lan-verbinding tussen de netwerken staan. Er staat alleen een netwerkkaart 1394. Ik weet niet of er een CD bij zat. Thuis heb ik een modem en een router staan die het op deze computer met vista prima doen. Kan iemand mij helpen?

Rowan

Je moet op de computer eerst ook alle hardware drivers installeren

Dat heb ik gedaan zover ik weet dat ze er zijn bij mij thuis.

Wat bedoel je met: dat ze er zijn bij mij thuis???

Ik bedoel alle drivers voor die oude pc!!

Kijk eens onder apparaatbeheer of je daar gele uitroeptekens/vraagtekens ziet staan

Kijk eens bij apparaatbeheer water bij netwerkadapters staat.
1394 wordt door Windows gezien als netwerkkaart maar is in feite een Firewire kaart.

Wat bedoel je met: dat ze er zijn bij mij thuis???

Ik bedoel alle drivers voor die oude pc!!

Kijk eens onder apparaatbeheer of je daar gele uitroeptekens/vraagtekens ziet staan

ja dat bedoelde ik ook maar het kwam er achterafgezien wel een beetje raar uit sorry

Nou ik heb alle uitroeptekens weg gehaald(bestanden geinstalleerd) en nu heb ik draadloos internet alleen ik kan niet op internet. Als ik iets intyp dan krijg ik een foutmelding dat hij het niet kan vinden of iets. Ik moet dan op oké klikken en dan krijg ik dat hij de pagina niet kan weergeven. Dus kan iemand mij helpen om toch internet te krijgen?
P.S. ik ben van plan om een LAN verbinden te maken.

Rowan

het is gelukt ik heb een lan verbinding die het helemaal geweldig doet tot nu toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan