rambo
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2000
Heb hier weer iets aardigs voor, heb hier nu een p1'tje binnen om es naar te zien. Gaf een geweldige blijvende lange piep tijdens het afsluiten van het pc'tje via start afsluiten volgens de eigenaar. Bij resetten startte deze niet meer op...Toen kwam het bij me voor nazicht. Ik daar vrolijk een bijpassend keybord op(nog oude aansluiting) dan opstarten en geeft een keybord error of keybord not present. Ik een beetje rommelen met de fiche(misschien slecht contact) en ik zie dat alledrie de lichtjes van het keybord opflikkeren en evensnel weer uitgaan met een kleine peiep bij het herinpluggen. Even gereset en terug die keybordmelding. Heb zelfs éénmaal de ellenlange piep gehoord zoals eigenaar het probleem aangaf. Wat kan dit zijn...zou dit nu echt een defecte keybord controller zijn? Toch blijf ik het een aardig fenomeen vinden temeer omdat eigenaar pas een internetverbinding breedband had en hij voor de problemen dingen ongewild op en van zijn scherm zag verdwijnen en bewegen....
Zou een virus zoiets kunnen veroorzaken of had hij juist ongewenst bezoek....of toch een defecte keybord controller????
Zou een virus zoiets kunnen veroorzaken of had hij juist ongewenst bezoek....of toch een defecte keybord controller????