Weer virusmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
808
Hallo ik kreeg net weer een virusmelding, zie bijlage.

wat is het voor virus en wat moet ik doen om deze te verwijderen.
 

Bijlagen

  • viruscontrol07012003.jpg
    viruscontrol07012003.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 50
Denk dat ik dit nog over heb gehouden aan het virus wat ik heb gehad, zie een aantal berichten hieronder.

En yeps, Saldos maakt tegenwoordig veel overuren :p
 
Nee het is deze:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/js.exception.exploit.html

Het zou kunnen dat hij in de map content.ie5 zat.

Je bent dan niet besmet, en het virus verdwijnd vanzelf ook daar. Indien het er nog steeds zitmoet je dit doen:


Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

Indien het er dan nog steeds is daarna doe dan dit:

Start op in de veilige modus door op F8 te drukken bij het opstarten.
En ga naar start-instellingen-configuratiescherm-extra-map opties-en zet een puntje bij verborgen bestanden en mappen weergeven of alles weergeven.

En vink uit "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" indien je die ook hebt.

Ga naar start-uitvoeren-en type explorer-ok en en ga dan in explorer naar het bestand dat je wil verwijderen in content.ie5 en verwijder hem dan in de veilige modus en leeg je prullenbak daarna.

Restart de pc daarna. Probleem opgelost.
 
Er is nog niets aan de hand. Dit virus zit nog in je temporary internetfiles. Dus leeg die even en het is weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan