Weerbericht in iGoogle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twompie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2003
Hallo allemaal,

Wij hebben pas een computer met Windows 7. Daar komt de startpagina met iGoogle op en staat het weerbericht met als plaats Almere. Daar wonen wij niet, dus hebben we daar niets aan en de buienradar geeft Ede aan...... Wonen we ook niet.:(

Natuurlijk heb ik geprobeerd de plaats te veranderen door op toevoegen te klikken, maar dat werkt niet.

Iemand enig idee hoe ik mijn eigen woonplaats er op kan krijgen?

Groetjes, Twompie

Dit is echt niet zo moeilijk.

Ik denk dat je een stapje over het hoofd zie

Als je aangemeld ben met je google accound op iGoogle.nl kun je bij het kopje weerbericht klikken op een pijl naar onder.
Vervolgens Instellingen bewerken en daar kun je Amstelveen toevoegen en Delft verwijderen.

Na het kiezen van een plaats wel op toevoegen klikken, niet gelijk op opslaan!
Moet echt werken heb je je pagina gerefrest?

(zie bijlages)

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    41,5 KB · Weergaven: 65
  • 2.JPG
    2.JPG
    22,4 KB · Weergaven: 45
  • 3.JPG
    3.JPG
    15,1 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Wat mooi gedaan DvD, met al die bijlagen.:) (Hoe doe je dat? Met prtscn krijg ik altijd van die grote plaatjes).
Maar: nadat ik op Amstelveen toevoegen heb geklikt en dan op opslaan komt toch Almere weer te voorschijn. En als ik alleen op toevoegen klik, zonder opslaan óók. Pagina heb ik a. ververst, en b. zelfs nog een keer helemaal gesloten en daarna weer geopend, maar hij blijft op Almere staan.:mad:

Heb je nog een idee? Groetjes, Twompie

Er zijn bepaalde printscreen programmatjes,

Kun je ook proberen alle weerstations te verwijderen zodat je er geen één meer heb?

Heb ik gedaan en nu weer opnieuw kunnen toevoegen met Amstelveen in de hoofdrol...... Dank je wel DvD!!!!:thumb:

Heb je dan toevallig ook nog de link van jouw mooie printscreen programmaatje????

Groetjes!!!! Twompie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan