weergave contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alambra

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
in outlook 2003 heb ik de contactpersonen zodanig geordend dat wanneer ik contactpersonen open ik eerst de voornaam, achternaam, volledige naam, email adres
zie bijlage 1
wanneer ik nu een nieuw bericht wil maken en op aan klik krijg ik de weergave van de contactpersonen in een andere vorm, namelijk eerst naam, weergegeven naam, email adres.(zie bijlage 2) Hoe kan ik bij maken nieuw bericht wanneer ik op aan klik de lijst van de contactpersonen hetzelfde hebben als daar waar ik contactpersonen open.
(bij contactpersonen heb ik telefoonlijst keuze ingesteld en de velden aangepast)
bedankt en hoop op een spoedig antwoord

Bijlagen

Ik heb Outlook 2003 gehad en denk mij te herinneren waar deze instelling zit.
Ga in het menu naar EXTRA en vervolgens OPTIES, in het eerste tabblad staat er iets over contactpersonen en kun je aangeven hoe gesorteerd moet worden.

nog steeds geen oàplossing voor dit probleem
kan er nielmand mij helpen?

In Outlook 2007 is de eerder gestuurde instructie de manier.
Weet dat je Outlook 2003 hebt maar heel veel anders is dit niet van de 2007 versie.
:o

Ik had al een hele tijd hetzelfde probleem.
Bij mij is dit opgelost door hetvolgende te doen.

Menu extra --> opties --> E mail instelling --> E mail accounts --> Adressenlijst --> Bestaande adressen lijsten verwijderen of bewerken --> Outlook adressenboek --> wijzigen --> Dan kun je bij de diverse opgegeven adressenboeken opgeven hoe deze gesorteerd moeten worden.

Hopelijk is dit voor jou ook de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan