weergave hotmailpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Als ik de hotmailpagina open dan kom ik gelijk in een blanco scherm met het aanmeldvenster.
(zie bijlage)
Ik heb de webpagina al toegevoegd bij webcontent in NIS maar ik vergeet vast iets.

Op mijn pc op kantoor krijg ik gewoon de hele hotmailpagina te zien!

Bijlagen

• hotmail.jpg
    hotmail.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 51
Maar is dit niet wat je wilt dan?
Wil je de MSN pagina of inloggen op je hotmailaccount.

Nee, als ik mijn kantoorpc de pagina www.hotmail. com opstart dan krijg ik het bekende blauwe hotmailscherm met in het midden de mogelijkheid om in te loggen en de tabbladen, nieuwe account maken enz.
Díe pagina wil ik zien op mijn thuispc. Mijn pagina is dus helemaal wit op dat inlogschermpje na

Laatst bewerkt:
Ga naar Exrta-InternetOpties-Beveiliging en kijk wat je beveiligingsniveau is ddor op aangepast niveau te klikken.
Zet het beveiligingsniveau evt. omlaag en kijk wat er gebeurd.

Wanneer je het adres bij je favorieten hebt staan, haal het daar weg door te deleten.
Waarschijnlijk wordt je adres automatisch aangevuld tot een URL die je hebt gesaved.

Heb alles wat maar enigszins met hotmail en netpassport te maken heeft verwijderd uit de favorieten, maar nog steeds geen resultaat.

Ga eens naar Extra-Internet Opties-Geavanceerd en druk daar op standaard installingen herstellen.

Hoi,

Heb ik ook eens gehad, is erg vervelend en ik heb 't ook nooit meer goed gekregen.
Troost is misschien je hotmail ophalen in outlook express of met de messenger.

HAMMAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan