Weergave IE7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

royvangorkom

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb een probleem met IE7: De weergave van de internetpagina's zijn niet beeldvullend (bedoel dus niet volledig scherm, via F11). Ik houd of aan beide kanten een flinke ruimte over, of aan 1 kant een hele grote ruimte.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

(Mijn excuses als dit al eerder is geplaatst, maar ik kan het probleem niet goed in een zin benoemen, waardoor zoeken lastig wordt)

auto config beeldscherm

Het kan zijn dat bepaalde pagina's geen rekening hebben gehouden met het auto aanpassen aan beeld scherm maar als je dat met alle pagina's hebt lijkt mij dat niet denkbaar.
Heeft jou beeldscherm niet een functie auto config dat hij pagina gaat centreren en opvullen. Als deze uit staat heb je ook kans op niet volledige pagina's.

Mijn resolutie bedraagt 1280 * 1024. Dit zou dus het probleem niet kunnen zijn, lijkt me.

Ik heb wel enkele knoppen op mijn beeldscherm, waaronder het verplaatsen van het beeld over het scherm, maar het volledig vullend krijg ik het niet.

http://www.badongo.com/pic/621486 Dit is het probleem

Laatst bewerkt:
Ik zie niet zo gauw wat er verkeerd is in het IE-beeld dat je toont. Hoe ziet dit forum er uit op jouw beeldscherm?
Anders dan het onderstaande?

(Klikbaar.)

Kijk anders de instellingen na in IE7, Extra, Internetopties, Geavanceerd, onder Multimedia en Toegankelijkheid. Daar staan wat zaken over grootte afbeelding, zoom-factor, enz. En anders zou ik het echt niet weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan