weergave in internet explorer niet goed

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hallo..

als ik een achtergrond instel van 800 x 600 en daarna op mijn site kijk met internet e

dan valt mij op dat mijn logo in het hoolfdvenster niet goed wordt weergegeven KLIK HIER te veel naar rechts onder...hoe kan dit?

in mozilla en ook in frontpage zelf word het wel goed weergegeven

ook wou ik het logo graag keiner weergeven (doordat het dan sneller geladen word)

maar zodra ik het kleiner maak dan heb ik weer een andere tegenzitter :

ScreenShot017.jpg hij word dan meer dan 1 x weergegeven en dat wil ik helemaal niet dus ..ik snap het effe niet ...wat doe ik fout?? ps het logo is als achtergrond ingesteld......mischien dat hier de fout zit?

ohja het gaat wel om een gif

Laatst bewerkt:
sjunnie zei:
http://www.handleidinghtml.nl/css/eigenschappen/background-position/voorbeelden.html

Code:
background-repeat: no-repeat;
is wat jij zoekt voor het herhaald weergeven van je afbeelding tegen te gaan.

Het is overigens niet eenvoudig om een website te ontwikkelen die er in alle resoluties goed uitziet, dat is ook de reden waarom je voor een goede professionele website behoorlijk in de buidel mag tasten ;)

2 vragen :

waar precies moet de background code nou komen???????

en hoe krijg ik de weergave in internet explorer beter????

in firefox is ie perfect...OPMERKING: misschien dat mensen even kunnen reageren op hoe ze de site zien in hun browser EN wel even erbij zetten WELKE browser u gebruikt aub

in mijn IE7 - BETA - slecht logo ligt uit beeld naar rechts

ik ben benieuwd naar jullie reacties....KLIK HIER OM DE SITE TE BEKIJKEN ps hij is nog lang niet af HE:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan