weergave internetverbinding in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart80

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Berichten
21
Hoi,

Ik heb kabelinternet en gebruik Windows 98. Bij latere versies van Windows heb je vaak 2 van die monitoren (lampjes) in de taakbalk staan. Dit kan ik bij Windows 98 niet vinden. Is het wel mogelijk in Windows 98 en hoe dan?

Bedankt voor de reactie
 
Heb je niet bij je internetverbinding (netwerkverbindingen) bij eigenschappen staan "show icon in taskbar when connected"? Of in het nederlands uiteraard. Die moet je dan aanvinken.

Op deze pagina http://www.snt.utwente.nl/handleidingen/dhcp.html bijna onderaan zie je een voorbeeld. Moet ook onder win98 kunnen (bij local aere connection properties)
 
Laatst bewerkt:
Die optie vind je niet bij 98, wel bij 2000 en XP..

Waarvoor wil je die icoontjes hebben? Er zijn wellicht andere programma's die je kunt gebruiken.
 
Ik heb Windows 98 se en sinds de kabel heb ik ook geen icoontje (2 monitortjes rechtsonder) meer...dat zit alleen, voor zover ik weet, in 2000/XP. Mijn vraag
 
Heb inderdaad nog die site die ik gaf nagekeken. Ik zat inmiddels al bij win2000 te kijken.
Kan me toch vaag herinneren dat ik het vroeger wel had. Win98SE maar met inbelverbinding. Misschien dat dat verschil maakt?
 
Ik vind het icoontje gewoon makkelijk om te kijken of internet nog reageerd.

Vroeger had ik een telefoonlijntje om op internet te kunnen en daar had ik dat icoontje wel bij.

Dus ik vind het een beetje raar dat het dan niet kan met kabelinternet.

In Windows 98 zie ik ook nergens een optie om alle soorten internet/netwerk verbindingen te zien.
 
Icoontje heb je inderdaad wel bij een inbelverbinding.
 
Geplaatst door Tanja1968
Heb inderdaad nog die site die ik gaf nagekeken. Ik zat inmiddels al bij win2000 te kijken.
Kan me toch vaag herinneren dat ik het vroeger wel had. Win98SE maar met inbelverbinding. Misschien dat dat verschil maakt?

Dat klopt, met een telefoon-verbinding waren die monitortjes wel te zien, ik mis ze ook wel degelijk. Mijn firewall ZA geeft internet-activiteit te zien maar dat is ook het enige.
 
Duidelijker kan niet. Icoon is dus alleen bij inbelverbinding (win98):D :D Als jullie het allemaal zeggen.
 
Dat is dan zeker duidelijk.
Het kan gewoon niet met kabelinternet.

Bedankt voor de reacties allemaal!
 
Heb als goedmakertje nog wel iets gevonden. Is het wat? Het is een lanled. Zag er goed uit http://www.simtel.net/pub/pd/54666.html

(tibor had het over programma'tjes die je kunt gebruiken)

[edit] Hij werkt, ik heb nu 2 monitortjes staan in mijn taakbalk[/edit]
de meest linkse is hem
lanled_6221618220_256608.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het proggie. Heb het ff getest en het werkt inderdaad.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan