js.vanwezel
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2001
Op een gegeven moment wilde ik tekst uitprinten vanaf een site van het Internet. Wat schetst mijn verbazing. Er verscheen tekst bestaande uit blokjes en cijfers. De cijfers werden dus wel normaal weergegeven doch de letters in blokjes.
In het menu van "Creative tastkbar" wordt de tekst "Creative taskbar" in blokjes weergegeven. Dus voor iedere letter een blokje. Afdrukken onder Word geeft geen problemen.
Onlangs heb ik het Van Dale Groot woordenboek der Nederlandse taal geinstalleerd. Bij het raadplegen van dit woordenboek verschijnt het geraadpleegde woord in blokjes, de cijfers normaal en de omschrijving van het woord in normale tekst. Bij het printen echter van een dergelijk gedeelte is alle tekst weer als blokjes weergegeven.
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen.
Ik maak gebruik van Windows 98SE en Internet Explorer 6.0.
Hopelijk is er iemand die dit bekend voorkomt en mij hiermede kan helpen.
In het menu van "Creative tastkbar" wordt de tekst "Creative taskbar" in blokjes weergegeven. Dus voor iedere letter een blokje. Afdrukken onder Word geeft geen problemen.
Onlangs heb ik het Van Dale Groot woordenboek der Nederlandse taal geinstalleerd. Bij het raadplegen van dit woordenboek verschijnt het geraadpleegde woord in blokjes, de cijfers normaal en de omschrijving van het woord in normale tekst. Bij het printen echter van een dergelijk gedeelte is alle tekst weer als blokjes weergegeven.
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen.
Ik maak gebruik van Windows 98SE en Internet Explorer 6.0.
Hopelijk is er iemand die dit bekend voorkomt en mij hiermede kan helpen.