weergave probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo,
Ik heb een vraag die vast al wel vaker is gesteld maar kom er niet uit.
Ben ook absolute geen expert is dreamweaver maar een beginner. Ik ben van huis uit fotograaf en gewend om met photoshop te werken.
Nu maak ik een mooie template in photoshop alles prima tot nu toe, als achtergrond geplaatst in dreamweaver via slicen.
Nu plaats ik content in de tabellen, ziet er allemaal prima uit in dreamweaver, style netjes in een ccs bestand.
Nu ik een preview bekijk verspringt er het e.e.a. en ik elk browser is het wel anders maar nooit zoals ik het opmaak in dreamweaver.
Hoe kom ik hier uit? dit is heel frustrerend allemaal, want je denkt iets moois te hebben gemaakt en niets blijft op de plek staan.

Alvast bedankt voor een reactie.
Groet Richardka

Hoi richardka,
Dreamweaver is (ondanks z'n €'s aanschafkosten) helaas niet ideaal. En slicen en tabellen voor opmaak al helemaal niet. Maar met wat inspanning valt er waarschijnlijk met css zonder tabellen heel wat van te maken, ook als je gaat rekken en trekken aan de pagina (verschillende resoluties), of bij meer tekst in de tekstvakken, of bij vergroten van het letterformaat, enz. (voorbeeldje).
  • Heb je een link naar een pagina waarin het mis gaat? En als het heel erg mis gaat, ook een afbeelding van hoe het de bedoeling is? Dan kunnen we eens kijken waar de grootste problemen zitten.
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan