Weergave van bijv. google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
1.582
Hallo,

Heb sinds vandaag een virus gehad, en die is nu verwijdert! Maar nu zit ik met een probleempje..

Sindsdien zie ik het plaatje niet meer van google (boven de zoekmachine)! Wat kan er aan de hand zijn? Moet ik soms een plugin opnieuw downloaden ofzo? Had alles wel geinstalleert...
 

Bijlagen

  • screenhunter_014.jpg
    screenhunter_014.jpg
    29 KB · Weergaven: 41
Het was bij beide, had google als voorbeeld gegeven maar het is op meerdere site's!
Vandaag kreeg ik een java-update, heb die geinstalleert en het google-plaatje is weer te zien, alleen is het probleem voor de meeste site's nog niet opgelost:(!

Als ik de afbeelding wil bekijken dan geeft ie de volgende melding: Kan afbeelding niet weergeven, controlleer de lokatie en probeer het opnieuw:S!
Mijn eigen site bijv. hoort zwart te zijn, en dat is ie ook in IE, maar in mozilla is ie helemaal wit. Hij geeft dus niet de achtergrond weer en de banner ook niet! Errug raar, maar kan iemand mij hiermee helpen??

Bvd...
 

Bijlagen

  • screenhunter_015.jpg
    screenhunter_015.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 20
Je cache even helemaal schoonmaken, zodat ie alles weer van internet haalt, en niet de cache aanspreekt, waar nog de verkeerde weergave inzit.
 
Ben er al uit!:D Heb mn buffer gewist en alles komt weer goed in beeld.. Ik weer blij!

Bedankt voor de hulp maar weer:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan