Weergave van Cursor en Ani bestanden QUESTIE

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Beste HELPERS is het bij U ook zoiets ??

Ik heb hier een voor mij moeilijk op te lossen een questie over welke ben 100% zeker dat wij kunnen zeer veel discuteren en dat niemand hier een oplossing zal weten, maar toch misschien nu via helpmij.nl door Microsoft hulp-ondersteuning dat genoteerd word en op die manier die misteriouse z.g.n.m. questie-probleem een oplossing zal gevonden kunnen maken of worden, ik ben nu al zeer veel uren bezig op zoek naar een oplossing geweest en niets of wat gevonden ..

Hier gaat nu vraag over Windows Cursor bestanden natuurlijk in map C:\Windows\Cursors

ALS iemand die map nu opent en naar kijkt zal zien alle dus cursor bestanden of aanwijzers welke standaard in windows zijn,
MAAR als je ook goed bekijkt weergave van die bestanden zijn ze niet allemaal dezelfde of op juiste manier weergegeven, omdat wij allemaal nu verschillende bepaalden en tig-talen geïnstalleerde programma's in PC hebben en elke van die programma's heeft ook af/ en toe eigen viewer via ook zelf cursor bestanden weergegeven worden enz..
Op andere kant via muis instellingen als je cursor's-map opent dan merk je niets of nauwelijks niets, ( maar wel wat ! )<>( kijk GIF + JPG bestand ! ! ) ...

53d609640543a-CURSORS_%21.gif
+ -->> ScreenShot010.jpg All Default FileExtentions / of Icon Cache Rebuilder en zowat dergelijks hier helpen ze helemaal NIETS !

2motdgp.jpg

Bovendien standaard weergave voor cursors bestanden zodat niet op die manier weergave belemert kan worden, een programma bestaat niet ..:(

Of je zelf eigen app. voor weergave instelde en dat is zeer vaak Irfan-View ( volgens Microsoft tip ! ) of niet, het helpt toch niets weergave blijft zeer veel ( slechts in standaard windows cursors-map ! ) belemmert ..
Ten-slote op veel Microsoft forums zeggen ze dat die helemaal geen iets waarover zicht zorgen moet maken is ...

( edmoor tnx ! voor daar antwoord :( )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan