• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weergave van kolomnamen bij formule die bestaat uit meerdere regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinheubach

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Hallo,

ik heb een vraag, waar vast al iemand een antwoord op weet:

Ik heb in een cel een vrij uitgebreide als-functie, waardoor als ik op de cel ga staan om de formule te bekijken, ik de kolomnamen niet meer kan zien, de functieregel wordt namelijk gevuld door een drietal regels.
Heeft iemand hier een goeie oplossing voor, behalve de formule korter maken? Is het misschien mogelijk de functeregel hoger te maken? Ik heb hier al op gegoogled, maar heb niets kunnen vinden.
(dat probeer ik namelijk te doen, het document is gemaakt door iemand anders, en ik kan dus moeilijk zien wat er gebeurd)

alvast bedankt voor jullie reacties.

Je zou in Tools >> Options >> View het vinkje bij "Formula bar" kunnen weghalen, maar dan zie je de Formula bar uiteraard niet meer.

je geeft misschien het antwoord zelf al.

misschien kan de (als)formule korter worden gemaakt.

zonder gegevens kan dit natuurlijk niet gemaakt worden.

Hmm, niet helemaal het antwoord waar ik op hoopte...
Om de Als-formule korter te maken moet ik hem begrijpen, en het niet kunnen zien waarnaar hij verwijst, maakt het natuurlijk moeilijk.
Ik ga hem wel in delen bekijken, ik hoopte dat er een andere oplossing was.

Dank voor jullie (snelle) reacties in ieder geval.

groeten
Justin

vind zojuist toch nog de oplossing voor m'n probleem:
gewoon het vensterformaat van het excel-doc aanpassen, en dan kun je het zo een stukkie naar beneden verplaatsen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan