• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weergave van tijd in A1 die meeloopt met computer tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen392

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Geachte Helpmij collega's,

Ten eerste nog de beste wensen voor 2010.
Ik heb een vraagje over een tijd (klok) weergave in een cel die met je computertijd automatisch mee loopt.
Bv. in cel A1 zie je de zelfde tijd als je computer, maar loopt ook mee als precentatie.

Hierbij een knop die de tijd als ik deze indruk in een cel wegschrijft, bv. B1, en dean B2.

MvGrt, Jeroen...

Beste Jeroen392 ;)

Ook mijn beste wensen voor 2010.

Om een tijd in een cel te schrijven kan je op CTRL + : typen.

Om een meelopende tijd te willen moet je =NU() typen en de celeigenschappen op tijd plaatsen.
Deze tijd zal zich aanpassen telkens als je dubbelklik doet of achter een bewerking op enter klikt.
Als je deze tijd kopiëert naar een andere cel zal deze ook met de tijd meegaan en geen vaste tijd zijn.

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Beste Danny

Beste Danny,

Dit is al supper, maar is er ook een mogenlijkheid dat hij zonder iedere keer te klikken dat hij mee loopt.

MvGrt, Jeroen...:)

Jeroen392 , kijk eens of dit in de buurt komt van wat je wil ? er is een start , stop en update tijd knop voorzien .

Bijlagen

Bekijk het bestandje maar eens

Bijlagen

Aan de helpmij collega's

Supper bedankt voor jullie snelle reactie allemaal.
En ik ben er goed mee geholpen.
Zeker weten dat ik mijn volgende vraag weer hier plaats.
Jongens Harstikke Bedankt.
:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan