weergaven website

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

heb deze site al geruime tijd op het internet staan.
zou graag horen als de site verkeert getoont wordt door een bepaalde browser.
ook goede reactie's zijn welkom.

Tja, een eenvoudige en strakke website, misschien was het mooier als de content gecentreerd werd op je scherm.
Verder zou ik iemand je taalfouten er uit laten halen. De teksten zijn soms wat vreemd afgebroken en lopen niet lekker.

Als je op de link Hekwerken klikt, dan gaat alles opeens iets naar onderen. Verbeter dit.
Haal de dubbele punt achter de woorden van het menu weg
De eerste regel op de startpagina begint niet op dezelfde hoogte als de andere pagina`s
De plaatjes die je linksboven laat zien als je op de menu-woorden staat met je cursor, even klein maken als als het plaatje van de start pagina
Het is beter om de tekst "Bereikbaar onder ......." niet op elke pagina in deze vorm op te nemen. Laat deze liever in een "footer" (= regel helemaal onder aan de pagina) en dan het liefst ook steeds op dezelfde hoogte verschijnen.

Site Montage wlvdMeer

Ik vind de site goed qua kleuren, en mooi eenvoudig van opzet.

Een paar opmerkingen:
- Die dubbele punten achter de knopteksten maakt het geheel rommelig. Op op de bladen zelf staan ook erg veel dubbele punten die wegkunnen uit kopjes zoals: Kas onderhoud: - Bereikbaar onder:
- Het feit dat bij elke muisbeweging op het blad Hekwerken ineens een ander foto verschijnt, is niet fijn. Liever klik ik zelf op een knop Meer foto's o.i.d.
- Is je bedrijfsnaam wl vd meer? Je schrijft je voorletters klein en je hebt al twee kleine letters "vd" daar staan. Het lijkt dan alsof je voorletters even belangrijk zijn als je tussenvoegsel "vd" Mooier zou zijn WLvdMeer-montage of zo.

Mooi vind ik het dat je zo weinig tekst op de bladen hebt. erg goed. Kort maar krachtig.:thumb:

Opmerkingen

• De plaatjes die links op het scherm komen verhinderen het aanklikken van het onderliggende woord.
  • In andere pagina's dan de startpagina verschijnen de plaatjes weer niet.
  • montagebedrijf en montagewerkzaamheden zijn één woord. Verder zijn er nog heel veel andere spaties teveel. Het begint al met goedemiddag wat één woord is.
  • gebruik: het vervangen van keerkasten.

ok bedankt ga er even wat veranderen ,alle opmerkingen zijn welkom.

goede dag

heb deze site al geruime tijd op het internet staan.
zou graag horen als de site verkeert getoont wordt door een bepaalde browser.
ook goede reactie's zijn welkom.

Dat donkerblauwe van de hoofdkleur is voor mij iets te koel. Maar dat is persoonlijk. Deze site is strak en duidelijk. En daar gaat het toch om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan