• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weergeven foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

joacmass

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2006
Ik heb op het document vragen voor mijn leerlingen met als antwoord in kolom G telkens een cijfer. Ik vroeg mij af hoe ik mijn leerlingen dit cijfer laat invullen dat wanneer het verkeerd is er een foutmelding weergegeven wordt. Kan iemand mij helpen?

Bekijk attachment eens

Bedoel je zoiets?

Groet,
Ferenc

ps.
Kan niet uit je vraag opmaken of je een excel al redelijk onder de knie hebt of niet.
Hoor het graag van je als je meer hulp nodig hebt.

Bijlagen

Bedoel je zoiets?

Groet,
Ferenc

ps.
Kan niet uit je vraag opmaken of je een excel al redelijk onder de knie hebt of niet.
Hoor het graag van je als je meer hulp nodig hebt.

Hoe krijg je het voor mekaar om de cel een bepaalde kleur te geven wanneer deze een bepaalde inhoud krijgt?

voorwaardelijke opmaak

Je kunt een cel een bepaalde kleur en/of lettertype laten worden door in het menu Opmaak te kiezen voor voorwaardelijke opmaak.
Je kan in dit menu dan vervolgens diverse mogelijkheden instellen (tot maximaal 3).
Bijv. cijfer < 3 rode cel
cijfer < 6 oranje cel
cijfer>=6 groen

Als het nietlukt, horen we het wel.

Gerald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan