weet iemand een goed downloadprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon een client om torrents mee te downloaden. Verder niet echt veel over te vertellen, behalve dat het een duidelijk en prettig programma is dat geen enorme hoeveelheden geheugen vreet.

ik heb er nu 2 films in gezet maar deze beginnen niet met downloaden
moet ik nu nog ergens op klikken of..?

mvg, Tha barry

Wat voor symbooltje staat er voor de taak? Als er een rood rondje staat moet je nog ergens op klikken, anders zou ie gewoon moeten beginnen.

En als je bij peers kijkt, staan er dan ook peers bij waar je van aan het downloaden bent? En staan er bij trackers ook trackers die daadwerkelijk peers opleveren?

Ik hoop trouwens niet dat we je nu helpen de auteurswet te schenden? :rolleyes:

Deze gaat het inderdaad niet doen waarschijnlijk om eén of andere reden wordt de verbinding door elke computer geweigerd, en krijg je dus met geen enkele peer verbinding.

Dit zou aan de torrent kunnen liggen, maar aangezien je screenshots nogal onduidelijk zijn kan ik niet zien om welke torrent het gaat.

ik heb nu de screenshots uitvergroot, kijken of dit helpt

Bijlagen

• bitcomet1.jpg
    bitcomet1.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 33
  • bitcomet2.jpg
    bitcomet2.jpg
    96,9 KB · Weergaven: 26
Free Download Manager

Installeer free download manager en klik tijdens de installatie de toolbar opties enzo uit.
En tijdens de installatie dat ie torrents automatisch als torrent mag downloaden.

http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja is een goeie site om torrents te downloaden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan