Weet iemand een GreenScreen software voor windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
oke ik ga nu proberen met die laatste die je stuurde maak zoals ik dus al eerder zei,
ik wil geen DEMO-versies omdat ze na een tijd verstreken, en die met dat watermerkje is duidelijk een demo, anders betalen,
Maar ik ben nu de laatste aan het proberen,
dankje nogmaals :D
En nog 1ding, die laatste die je doorstuurde was eentje met iets van dat je een Path moet ingeven van moviemaker en van iets anders maar waar vind ik dat??

Ps; Die laatste die je stuurde werkte niet, ik heb doorgezocht en kwam op Photokey uit dat een award-winnaar was blijkbaar. Heb gezocht naar Crack versie's en ben er nu een aan het downloaden. Ik zal reageren als het werkt en de link erbij sturen. Grtjes WebmasterElian!

Laatst bewerkt:
Een site voor serials!

Hallo,

Zelf ben ik ook nog een kind, en ben ook regelmatig bezig met dit soort zaken.
Zelf heb ik een site gevonden waar licenties op staan voor ik weet niet hoeveel programma's.
Ik denk dat je die prima kunt gebruiken.
De site: *Knip*Ik heb even gekeken, en zag Sony Vegas Pro 11 er in elk geval tussenstaan.
Of die licentie werkt, dat is een 2e, maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad.

Succes! Ik ben benieuwd hoe het geworden is als het lukt.
Moet zelf ook nog voor school een greenscreenproject doen met een groepje uit m'n klas,en ga nu Sony Vegas Pro 10 gebruiken denk ik.....

Laatst bewerkt door een moderator:
@Bram3535; Ik heb jouw link verwijderd. Zojuist bij aanmelding ben je akkoord gegaan met onze huisregels.
Deze linken zijn niet toegestaan op Helpmij.nl
Aangezien dit je eerste overtreding is laat ik het bij een waarschuwing in dit topic.

Uit de huisregels:

Warez:

•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.
•Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan