Weet iemand een host die maandelijks afschrijfd ipv per jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychokai

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Binnen Nederland of er buiten, beiden is prima.

Zit met meerdere projecten die ik wil uitvoeren en dan zou maandelijkse afschrijving beter uit komen.

:thumb:

Zo duur is hosting ook niet meer tegenwoordig.

Het ligt eraan wat je afneemt en betaalt. Als dat voor een hostingbedrijf rendabel is, kunnen ze vast per maand factureren.

Dat hangt inderdaad in de meeste gevallen van het afgenomen pakket af.
Bij ons is het bijvoorbeeld mogelijk om per kwartaal te betalen vanaf een maandbedrag van €2,00.
Per maand betalen kan vanaf een maandbedrag van €5,00.

Zo duur is hosting ook niet meer tegenwoordig.

Het ligt eraan wat je afneemt en betaalt. Als dat voor een hostingbedrijf rendabel is, kunnen ze vast per maand factureren.
Gemiddeld 25-40,- per jaar, als je aan 5 projecten tegelijk wilt werken toch in 1x 200,- en dat heb ik niet gelijk over, terwijl 5x5 per maand heb ik wel :)
Dat hangt inderdaad in de meeste gevallen van het afgenomen pakket af.
Bij ons is het bijvoorbeeld mogelijk om per kwartaal te betalen vanaf een maandbedrag van €2,00.
Per maand betalen kan vanaf een maandbedrag van €5,00.
Nog nooit van jullie gehoord maar zal eens een kijkje nemen.

Bij de kleine bedragen van hosting is het niet meer te doen om dit maandelijks te factureren. De factuur is dan effectief duurder dan de dienst die wordt aangeboden. Zal dus een flinke zoektocht gaan worden vrees ik.

Zet het maandelijkse bedrag zelf maandelijks op een rekening. Dan heb je het altijd als de jaarlijkse rekening komt.

Bij de kleine bedragen van hosting is het niet meer te doen om dit maandelijks te factureren. De factuur is dan effectief duurder dan de dienst die wordt aangeboden. Zal dus een flinke zoektocht gaan worden vrees ik.
Dat snap ik dan niet, hoe is het duurder als je een jaar contract af sluit en vervolgens net als tig bedrijven een maandelijkse afschrijving machtigt?
Ik zie het gewoon als een mobiele provider, daar betaal je ook niet gelijk voor een jaar een pakket maar schrijf je maandelijks af.

Zet het maandelijkse bedrag zelf maandelijks op een rekening. Dan heb je het altijd als de jaarlijkse rekening komt.
Die methode werkt dus niet want je moet direct voor een jaar betalen.

Als dat het is. Neem je toch een resellerpakket. Kun je wel maandelijks afnemen.

Alternatief neem je 1 pakket en hang je er meerdere domeinnamen aan.

Uiteraard, maar dat is dan eenmalig.

TransIP

Meerdere opties: zelf doen (Blade met cPanel/plesk of DirectAdmin) of webhosting pakket (met support) vanaf 5 euries per maand voor met 1 DB. Webhosting met 10 DB's = € 8,- p.m. Eerste maand krijg je zelfs een korting. SSL op je site voor een tientje per jaar (leen ik je wel ;) ).

Webhosting komt trouwens standaard met de nieuwste Wordpress klaargezet voor het gemak.

Los van dat ze per maand factureren is de service die ik bij hen heb ervaring perfect. Wat ik niet geheel onbelangrijk vindt. Alle antwoorden zowat binnen het uur en oplossingen binnen 24 uur. Niks mis mee. Of ze per jaar of per maand factureren maakt mij niets uit, zolang deze service zo hoog blijft en de prijs te doen is, blijf ik klant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan