Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gemiddeld 25-40,- per jaar, als je aan 5 projecten tegelijk wilt werken toch in 1x 200,- en dat heb ik niet gelijk over, terwijl 5x5 per maand heb ik welZo duur is hosting ook niet meer tegenwoordig.
Het ligt eraan wat je afneemt en betaalt. Als dat voor een hostingbedrijf rendabel is, kunnen ze vast per maand factureren.
Nog nooit van jullie gehoord maar zal eens een kijkje nemen.Dat hangt inderdaad in de meeste gevallen van het afgenomen pakket af.
Bij ons is het bijvoorbeeld mogelijk om per kwartaal te betalen vanaf een maandbedrag van €2,00.
Per maand betalen kan vanaf een maandbedrag van €5,00.
Dat snap ik dan niet, hoe is het duurder als je een jaar contract af sluit en vervolgens net als tig bedrijven een maandelijkse afschrijving machtigt?Bij de kleine bedragen van hosting is het niet meer te doen om dit maandelijks te factureren. De factuur is dan effectief duurder dan de dienst die wordt aangeboden. Zal dus een flinke zoektocht gaan worden vrees ik.
Die methode werkt dus niet want je moet direct voor een jaar betalen.Zet het maandelijkse bedrag zelf maandelijks op een rekening. Dan heb je het altijd als de jaarlijkse rekening komt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.