Weet iemand een leuk online spel? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjorsNL

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2011
Berichten
53
De titel zegt het al..

Maar ik zal het nog wel iets beter uitleggen:

>Kost geen geld
>Je hoeft het niet te downloaden (Dus gewoon op de browser zelf)

Deze online spellen ken ik al:
Tribalwars,Evony,Grepolis,Habbo,Club pinguin,The west

Ik verwacht dat er niet veel online spellen meer zijn.(of misschien wel)

Maar post maar elk spel dat je weet. En dan kijk ik of ik het leuk vind.

Alvast bedankt
 
Probeer runescape, klinkt misschien een beetje raar. Maar het is een mooi spel geworden er zijn veel skills om te trainen en je bent er lang mee bezig. Ook leuke sociale contacten met clans nu. ALs je verder wil kun je ook gaan betalen 7.50 per maand ofzo maar, dus het is niet dat je heel veel kwijt bent. Echter heb je wel veel meer te doen als je member bent (zoals dat dan heet).

www.runescape.com
 
als je er al zoveel gehad heb zou je dan niet eens gaan denken aan een gewoon gekocht spel?
 
wil je een mannetje zien dat je kan besturen of een pagina met allemaal linkjes waar op je kan klikken en 1 actie uitvoeren?
 
Meestal vind ik een mannetje besturen.. Maar ik heb een tijdje Grepolis gespeelt en dat vond ik ook wel leuk (<<Dat bedoel je toch met klikken en dan 1 actie uitvoeren)
 
dit.
autostelen.jpg
 
Naja, inderdaad. Misschien kun je eraan denken om een gewoon spel te gaan spelen ipv. die browsergames? Er zijn vaak ook gratis games die je online kunt spelen maar die je wel moet downloaden.
 
Naja, inderdaad. Misschien kun je eraan denken om een gewoon spel te gaan spelen ipv. die browsergames? Er zijn vaak ook gratis games die je online kunt spelen maar die je wel moet downloaden.

Ja maar dat soort spelletjes zijn altijd best wel groot.
En zo'n snelle computer heb ik nou ook weer niet. Jammer genoeg.
 
Ik weet een heeel leuk spel online gratis niet dowloaden.
Het is alleen we in het engels :( Weet nie of dat een probleem is?
Het is www.smallworlds.com (ben ooit een x een nederlander tegen gekomen dus kan wel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan