weet iemand hoe dit spel heet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
351
ik heb een hele tijd geleden (ik denk zo'n 8 tot 10 jaar) ooit een spel gekocht voor mijn vader op vaderdag (nou ja, ik was toen 6 gok ik dus mijn moeder kocht het), en ik vond het toen heel leuk. alleen crashte het de hele tijd, dus hebben we het weggedaan. ik denk nu dat ik dat wel kan fixen, dus ik ben weer op zoek naar dat spel...

het was denk ik een windows 98 of misschien zelfs 95 spel, waarbij je met een soort dwergen een ondergrondse stad moest bouwen. ik herinner me vaag iets over juwelen die je moest verzamelen door ze er een mijn te laten bouwen, en je kon steeds meer gebouwen vrijspelen... het is een platform look, dus je ziet het van de zijkant. je kon opdrachten geven aan je mannetjes persoonlijk, bijvoorbeeld om een tunnel te graven, een gebouw te bouwen of een ladder te maken, dat soort dingen. heeft iemand enig idee?
 
nee, niet de lemmings... bij de lemmings moet je ze naar een poort leiden, maar bij dit spel moest je meer een stad bouwen. en de grafische kwaliteit van dit spel lag ook iets (niet veel) hoger ;)
 
Diablo

Misschien, alhoewel dat je daar niet echt een stad moet bouwen
 
nope, zijn het allemaal niet... in ieder geval bedankt met jullie hulp ;)
 
jajajaja!... ik heb het ook gespeeld! Maar ik ben de titel vergeten. Ik weet in ieder geval wel wat je bedoeld.

Ik zal even gaan researchen hoe het heette. Reply wel als ik wat gevonden heb.


* meer info: je kon verschillende soorten bruggen/ladders bouwen. Bamboe bv, maar die verging na een tijdje. Ook bg. metaal. Mijnen moest je ook maken, bv. goud. Je moest gebrouwen maken, zoals een zagerij, grondstof-opslagplaatsen, etc.
 
Laatst bewerkt:
ja, volgens mij is dat hem! ik hoop echt dat je kan vinden hoe het heet, ik weet er niet meer genoeg van om te kunnen zoeken, ik was toen nog redelijk klein :(
 
Brave Dwarfs? (1 of 2) al dan niet met de gold edition?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan