weet iemand misschien waar ik dat kan halen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Infected

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
Berichten
54
Ey, ik ben er weer maar met een normale vraag :)

weet iemand misschien waar ik service pack 1 kan downloaden?? ik heb die nodig voor nogal veel spellen maar norton heeft hem bij mij eraf gepleurd :confused:

plz help me
 
huh net ging ik naar een pagina toen ik erop klikte en nu een progje maar ja boeien :)
thnks m8;)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Infected
maar dan gaat hij weer naar mijn windows update en daar staat dat ie geen kan vinden :(

Dan moet je de directe download link gebruiken dat is makkelijker.
 
:S:S

ey ehm wat moet ik daarmee doen ik heb hem al uitgepakt maareh dit spel doet het nog steeds niet :(
dit is dat spel -->>>moet je maar hier op kijken

dan moet je op free game klikken en dan world 12 of zo dan krijg ik een melding dat ik iets niet heb .. wel iets met java heeft het te maken :( :confused:
 
ja volgens mij miste ik die maar ik moet ik nog ff kijken wat er gebeurt :)
 
hij doet het nog steeds niet maar er staat wel iets over ---> java virtual machine of zoiets
 
kijk ik krijg deze melding :(

voor een juiste weergave van deze pagina dienen de volgende onderdelen te worden gedownload:

Java virtual machine

downloaden annuleren


maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer bij windows update en dan doe ik zoeken naar nieuwe updates en dan kan ie er geen vinden :confused:
 
Geplaatst door Infected
kijk ik krijg deze melding :(

voor een juiste weergave van deze pagina dienen de volgende onderdelen te worden gedownload:

Java virtual machine

downloaden annuleren


maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer bij windows update en dan doe ik zoeken naar nieuwe updates en dan kan ie er geen vinden :confused:

hmm ok je hebt die link al geprobeerd?
maar hier een echte volgens mij :
http://java.sun.com/getjava/manual.html

kijk daar maar even als het niet lukt meld het even..
WEL opnieuw opstarten na installatie.

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan