weet iemand of der een demo van GTA: san andreas is voor pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie idd dat mijn videokaart het niet zal halen bij recommended specs:confused: ook mijn cpu is minimaal(hoewel voor het minimum zit ie er nog redelijk boven:D) nuja: ik grade van de vakantie tog up naar geforce 6600 gt(128 ram of 256, weet eiglijk niet wat het beste zou zijn, iemand wel? of het al de moeite is om 50 euro meer te betalen voor 256 ram?) en naar athlon xp 2600+(ook nog es lekker proberen te overklokken, hopelik haal ik de 3000+) en 1 giga ram(kzie wel dat ik voor SA toekom, maar tzal tog wel vlotter gaan denk ik)

ik zou 256mb doen....en als je dan nog een snelle video kaart neemt is het helemaal mooi (volges mij wel duur)

6600 gt 256 zal wel voldoende zijn zeker:D(250 euro, valt wel mee:))

hoeveel gigabyte heb je dan gedownlaod voor dit spel(kvint zoveel verschillende, lopende van 700 MB tot 4 giga!!) kwil namelijk van eerste keer juist zijn;) kheb nu een van 1,8 GB(met zeer veel bronnen) lijkt me een goede??(bearshare)

ik weet niet hoe groot het is, er kan max 4.7 gig op dus....

zal ff kijke of me pa t nog weet

ik neem aan dat je hem op dvd hebt gebrand?? als hij in je pc zit, kun je dan niet es ff kijken bij de eigenschappen van je dvd-rom en daar staat normaal op hoeveel er bezet is

nou, mijn pa heeft m gedownload en dan zet hij m op dvd, en hij zei ook al dat ik gwoon de dvd er in kon doen en kijken en er staat dat er 3.94 GB op staat of 4.231.108.608 bytes

jap, kheb hier een van 3,929 gevonden, dus 10 MB verschil, zal wel de juiste zijn:D(wordt nachtdownloadje, kmag nog maar 3 giga op dit moment:confused: met telenet:()

:p download limiet cker:p

maar miss komt het om dat bij mij de no-cd bij zit heh....

sux7:thumb:

jap, downloadlimiet van telenet:( en 4 giga op 10 is zeer veel:p no-cd crack zal ik anders wel nog es zoeken:p

Ho, niet over illegale versies downloaden praten eh ? Gewoon over het spel discussieren maar niet over downloaden en waar enz enz.

nog 500 megjes:( ben al een week aan het downloaden maar nu is de snelheid een stuk lager:( maar er is iets raars gebeurd:p ik heb mijn limiet overschreden maar tog zit ik niet op smallband:D:p(nog altijd ongeveer 500 KB/sec ipv 800
iemand tips om het downloaden op shareaza te versnellen??(kheb gezet om te verbinden met gnutella1 maar hij kan niet verbinden, er staat dan niet verbonden en edonkey2000 staat onklikbaar:confused: hoe kan ik deze problemen verhelpen want ik denk dat ik dan een stuk sneller zou gaan) als ik meer upload, gaat dan mijn downloadsnelheid ook naar boven?(kwil hem nog vandaag spelen:love: )

ben je met 500KB/sec aan t downloaden en nog steeds een week bezig!!!!???:8-0:
onmogelijk...

op mijn pc download ik op een goede site met ongeveer 180 kb/sec, dus ik neem aan dat dat bij me pa ook zo is en hij is binnen een dag klaar...

dus ik denk egt dat je het verkeerd gelezen heb want volges mij is het alleen mogelijk om een week bezig te zijn met 0-30 kb/sec

kbedoel met speedtest.nl dat ik nog 500 KB/sec haal. maar met shareaza bijlange niet, kzit op dit moment aan 10 KB/sec maar in het begin vorige week dus, ging het aan 80 KB/sec

site mag je niet geven zeker:p

nee, shareaza, bearsharelite en emule:p
maar deze game doe ik met shareaza(shareaza gebruik ik meestal voor games) en bearsharelite voor muziek en films en cracks en serialkeys:p

:edit: kazaa hebik nog gehad maar dat was afschuwelijk voor mij pc'tje: direct vol spyware en de pc liep ongelooflijk traag

Oke, nu houden we er over op. Gewoon ontopic blijven anders gaat dit topic dicht.

volgens mij kwam het uiteindelijk tog op het zelfde neer, marjah.....srry voor alles...ben lang niet op t forum geweest...

later

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan