Weet iemand waar ik mijn biosupdate kan vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lange Pier zei:
Dat is niet overclocken, maar de goede instellen, zeg dat dan gelijk.:D

Maare, heb je jouw bord nog ondekt bij die foto's? en meestal zit er een voorschakelaar op het bord voor 100, 133 of 166 fsb, de laatste zal wel niet, in de vorm van jumpers of een dipswitch, mis je die ook? dan is de voorinstelling weer meestal in de bios in te stellen.

Sorry heb me idd slecht verwoord:evil: Maar twas ook de bedoeling om wat te overclocken. Ik zal zometeen eens kijken naar die fotos. Maar mocht het zo zijn dat ik mij fsb naar 133 kan zetten, kan dat dan geen kwaad voor mij cpu als ik ineens van 100 naar 133 ga? Ik weet het geeneens zeker welkeen het precies is(heb hem al 2 jaar:p) 100 mhz fsb: bestaat dat voor een athlon xp? Normaal is het een athlon xp 1800+

Als het inderdaad zo zou zijn, dan zou mijn cpu een boost krijgen van een athlon xp 1800+ naar een athlon xp 2400+ :o, is al de moeite.

:edit: volgens mij is het deze http://www.pcchipsusa.com/prod-m825luv72c.asp. Ik zie dat de cpu onboard is?? Kan best zijn, heb ooit es geprobeerd om die er af te krijgen, maar onder het koelblok zit zo goed als nix. Kzie staan 200/266 mhz fsb. Dan loopt die nu op 200.

:edit2: in de bios kan ik de fsb wel instellen, maar die gaat maximum tot 116(hij loopt er wel van vast:confused: )

Laatst bewerkt:
Nou, vanaf de Athlon 1400 werken ze al met een FSB van 133, en als je hem overclockt, de 1800+, met een Palomino core, dan doet ie 't toch niet, hoger als/dan 150 gaat hij zeker niet, maare, al een jumpertje of dipswitch gevonden?

Ga ik straks zoeken, ben nog bezig met wat te werken erop. met 50 mhz extra zou ik al tevreden zijn...Is al 50 procent meer snelheidswinst:o (zou 2250 mhz worden, rond de athlon xp 2800+ - 3000+ dacht ik.)

Ik kan geen jumpers vinden, kzal de M825 Lu bios erin flashen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan