Weet iemand waar je een oudere versie van azuerus kan downloaden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
68
Hallo

Ik had op mijn vorige computer azuerus staan, die het echt fantasiche deed.
Nu heb ik een andere versie gedownload waar "Azuerus Vuze" op staat, deze heeft de extra's dat je korte filmpjes aan de rechterkant ziet staan en hij ziet er ook een stuk mooier uit als een oudere versie van Azuerus.
Maar deze lijkt stukken langzamer te zijn als de oude versie, of soms lijkt hij helemaal niet te downloaden.

Mijn probleem is, ik kan nergens meer de oude versie van Azuerus vinden of downloaden.
Of ik heb hem wel gedownload maar hij blijft Azuerus Vuze openen terwijl ik hem verwijderd hebt via software :(

help mij astublieft XXX Ayla
 
Hoi,

Een oudere versie van een programma kan je vaak vinden op OldVersion.com, en Azureus is daar ook te vinden: klik hier. :)

Het is waar dat Azureus een van de langzamere BitTorrent clients is, want het is gebaseerd op Java en dat maakt het trager. Wil je een snellere downloader, dan kun je bijvoorbeeld eens kijken naar uTorrent of BitComet.
 
Hoi,

Een oudere versie van een programma kan je vaak vinden op OldVersion.com, en Azureus is daar ook te vinden: klik hier. :)

Het is waar dat Azureus een van de langzamere BitTorrent clients is, want het is gebaseerd op Java en dat maakt het trager. Wil je een snellere downloader, dan kun je bijvoorbeeld eens kijken naar uTorrent of BitComet.


Heey bedankt!!! ik heb nu Utorrent gedownload, wouw deze download een film in zoon anders half/ 2 uur terwijl Azuerus er op zijn minds een dag over deed.

XXX Ayla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan