Weet iemand wat dit is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Krijg bij XP altijd deze vraag. weet iemand wat dit is ?

Eric.

P.S. niet zeggen dat het een waarschuwing is van arovax want dat weet ik wel. Maar "What the bleep" wil XP veranderen in mijn "error thresholds" en wat zijn dat nu weer.

Bijlagen

• Wat is dit.jpg
    Wat is dit.jpg
    23,6 KB · Weergaven: 63
Kun je wat precieser zijn.

Wat bedoel je precies.

Ik krijg nu weer een nieuwe Hij wil blijkbaar een URL toevoegen of zoiets.

Blijf er toch bij dat XP toch extra problemen betekent.:D

Eric.:thumb:

Ik heb bij beveiliging het op automatisch staan.
misschien dat ze dan weg blijven

It includes automatic threshold-based alerting, pre-defined traffic ... Arovax Shield will track all Malware/parasites software applications and warn you of
Als je iedere keer zo'n scherm krijgt bij malware.........zou ik er voor kiezen Arovax minder strak te zetten en net zo als anders scannen met Spybot.

Er is weinig over te vinden behalve dat Microsoft melding geeft van friendly messages (ivm threshold) die je uit kunt schakelen onder Extra.
Omdat het meer betrekking had op een server heb ik het niet overgenomen.

Vraagje

Hoe kan ik in shield iets automatiseren. Vind dat niet in de helpfiles.

@Elisa:
Geef toch die link eens. Ben trouwens van mening dat als XP iets in mijn register verandert waar ik niet om heb gevraagd, het niet helpt om die waarschuwing uit te zetten.

Pas als ik overtuigd ben dat het geen kwaad kan, zal ik hem toestaan.

Dit scherm van arovax is volgens mij vergelijkbaar met startup monitor, alleen meldt hij ook dingen die ik nog niet begrijp. EN!! als ik die achterlijke meldingen in 2000 niet krijg, doet XP dus iets wat je niet zomaar moet vertrouwen. Want geloof me Bill is alleen op eigen gewin uit.

Zal me aanmelden op hun forum.:cool:

Eric.

In Arovax Shield had ik hem eerst staan op ""Vraag gebruiker"",kreeg ik een keer melding,en heb dat verandert in ""Automatisch"", daarna geen last meer van omdat het dan geweigert wordt.

@ Bandit

Bedankt voor de tip.

Blijft nog wel de vraag waarom 2000 dit soort meldingen niet geeft. Bij beide staat hij op ask user.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan