weet jij een programma die ik kan downloaden voor php te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijsf

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Berichten
99
Weet iemand een programma om php te openen.

Ik heb al veel geprobeert, maar het werkt niet. www.php.net heb ik al geprobeerd.
 
Klinkt simpel maar: Je kan toch gewoon rechtermuisknop op je bestandje en dan openen met...?
 
Daar heb ik een probleem bij.

Daar staat google chrome niet tussen. Wel internet, maar internet start niet op bij mij.
 
Pff. oke aar, heb je een link van chrome op je bureaublad? Gewoon een snelkoppeling dus van chrome? Dan kan je klikken op het bestand dat je wil openen: Rechtermuisknop > openen met... > standaard programma selecteren > En dan rechts onderaan bladeren en dan naar je snelkoppeling bladeren
;)
 
.php files moet je niet openen met Chrome maar met Kladblok.

Tenzij je bedoelt dat je ze wilt uitvoeren (als je een script wilt testen) dan moet je een lokale webserver installeren (zoals bijvoorbeeld WAMP) en het daar op zetten en dan naar http://localhost/ gaan in je browser als WAMP aan staat.
 
thanks.

maar nu krijg ik als ik een php bestand open. Alle codes te zien. Van php. Bijv.
<?php
echo "hoi";
?>
als je dit in je np++ zet en ik open het via google chrome. Krijg ik ook dit te zien.
 
Laatst bewerkt:
Het bestand moet ook staan op een server die de code parsed. Hier heb je een vergelijkbare vraag gesteld en heb ik ook een link gegeven waar je een lokale webserver kan downloaden om php te testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan