Weet me geen raad meer !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen van Alphen

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Klinkt vrij wanhopig maar is helaas ook zo !
Ik gebruik Windows XP, SP2.Pentium Dual core, 2,8 Ghz, 960 MB.
Zodra ik met explorer werk gaat de reactiesnelheid van mijn muis omlaag. Vaak ook bij gebruik van Outlook of andere officepakketten. Ik werk veel met Acces en wanneer ik dan een tabl open is er gewoon geen muisbeweging meer ! Ook in Excel ervaar ik dit.
Vreselijk frustrerend ! Ooknu ik dit aan het schrijven ben is het traag.
Een tijdje terug heb ik mijn gehele systeemschijf geformatteerd en opnieuw geinstalleerd. Het is even weg geweest maar is weer volledig terug.
Ik maak gebruik van NOD32 virusscanner en gebruik bijna dagelijks Adaware en Super antispyware waarbij overigens niets gevonden wordt.
Ik kan geen "vreemde" processen vinden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Al vast heel hartelijk dank !

Koen van Alphen

Hoi,

Is het alleen je muis (curser) die vertraagd of heel je systeem (programma's)
Wat is het voor muis?
Draadloos bv. Bluetooth?

Grtz.

dus als je geen programmas gebruik is hij dus niet sloom.? als dat wel zo is de batterijen misschien?

Ik ben er intussen achter dat het de muis zelf was die niet goed reageerde.
Vreemd op zich maar ik heb een "normale" muis met snoer geprobeerd en toen werkte alles goed. Uiteraard ook nieuwe batterijen geprobeerd maar dat mocht niet baten.
Ik heb een nieuwe draadloze optische lasermuis (Logitech MX1000) gekocht en aangesloten. Probleem is volledig opgelost ! (Prima muis overigens !)
Vreemd dat e.e.a. weer goed was na opnieuw formateren v.d. schijf. Maar ja, als het probleem nu weg blijft ben ik dol gelukkig !
Iedereen in elk geval heel hartelijk dank voor het meedenken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan