weet neit wat ik moet doen:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbvwes

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Berichten
70
hallo ik heb een Moederbord : MSI K8MM-V (MS-7142)
en er zit een amd sempron 3000+ 1,8 ghz op
ik heb er nu een geforce 6200 in zitten en draai er cod 6 mee.
maar wil betere qwaliteit in cod 6 speel nu 960x nog wat maar schadows en zo uit en lagt soms een beetje. ik heb 230 volt:S en heb toenet al van mn oude pc ene vna 400 watt er in gedieuwt maar toen ging graphics card raar doen ofja beeld helenmal wazig enzo.

dus nu is mijn vraag ik wou eerst een 4670 agp kopen maar daar heb je 400 wat voor nodig maar kan ik ook een andere voeding kopen? srry tekts is ene beetje vaag.
 
Tekst is inderdaad vaag...

Cod 6 bedoel je cod mw2 mee? Zo ja, is het al een wonder dat het spel uberhaubt draait! Zowel je processor en je videokaart voldoen niet aan de minimum eisen van het spel!

Surf hier eens heen: www.canyourunit.com en doe de test voor het spel. Plaats de hele uislag hier.

Zoals het nu lijkt heb je zowel een nieuwe processor, nieuwe videokaart en een nieuwe voeding nodig. Daardoor waarschijnlijk ook een nieuw moederboard. En dat is eigenlijk een vrijwel geheel nieuwe pc. Wat is het huidige merk van je voeding?

De kaart die je kiest is ook niet een echte gamers kaart.
 
ken die site can you rune it al. geeft uit dat neit kan maar loopt best soepel.

mijn vrine dheeft ook precies dezelfde dingen behalve hij heeft een betere voeding en een betere grafiese kaart hij draait er gta 4 op op 1,8ghz:p wow. maar nu is eigenlijk mn vraag kan ik er een nieuwe voeding in dieuwen? had toenet eeen van 400 wat erin geduwd maar toen deed he beeld raar:S komt dat omdat de geforce 6200 neit zoveel watt aankan ofzo? nee porcessor hoef ik niet echt beter maar wilg raag een goede videokaart de ati radeon HD 4670(agp) maar heb ej 400 watt voor nodig?

maar zou et kunnen dat toenet beeld raar was omdat mijn geforce 6200 400 wat niet aankan?

mijn voedign wat er nu inzit weet ik niet echt powersuply ofzo maar weety et neit zeker geen zin om weer los te schroeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt geheel aan het merk van de voeding die je erin hebt gestopt.

Het spijt me zeer, maar ik geloof niet dat een vriend met de zelfde pc specs als jij gta 4 lekker draait, is vrijwel onmogelijk.

Maar wat wil je nu eigenlijk, want een andere voeding zal geen invloed hebben op de kwaliteit van spelen van het spel.
 
nee echt ik zweer et:S alles lowest. en hij speelt ook cod met betere grafiese kaart en kan wel alles max:S hij krijgt 30 tot 50 fps. wil een nieuwe voeding en videokaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met welk doel?

Want ondanks dat je niet alle specificaties van je pc geeft, durf ik te zeggen dat het zonde is om er nog geld in te steken.
 
daar heb je wel gelijk mee ja. maar doe et aleen vodo cod 6 beter te laten lopen agja:p ik laat et zo

en wat is van deze pc?

Conditie: Zo goed als nieuw Processorsnelheid: 3 tot 4 Ghz Harde schijf: 500 GB tot 1000 GB Monitor: Zonder monitor Werkgeheugen (RAM): 4 tot 6 GB Levering: Ophalen of Verzenden BeschrijvingZeer complete en zeer snelle computer!

Amd athlonx2 6400+ (2x3,2ghz)
Asus M2N-SLI de luxe moederbord
750 GB harde schijf
4GB werkgeheugen
Nvidea Geforce 8800GT 512 mb videokaart
Windows 7 ultimate 64 bit (legitiem)
In Coolermaster elite behuizing.


vooor 222 euro op marktplaats. maar ik hbe best wel een mooie computer kast kan ik ook gewoon een nieuwe moederbord kopen dan een amd erin zetten dat gelijk is aan een i,5? erin zetten enzo? kan dat ook zal amar zeggen mn eigen pc bouwen? is een eigen pc bouwen ook veel goedkoper dan een kopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfbouw is zeker goedkoper, mits alles past. Een processor past niet per definitie op elk moederboard. Wat bedoel je met de 1,7?

De tweedehands ps is een redelijk leuk dingetje, maar vind em redelijk duur.

Hoe zie jij de toekomst? Wil je nieuwere games kunnen spelen? Zo ja, sparen voor een goede pc en laat die dan hier samenstellen.
 
bedoel een i7 processor of i5 of i3 en een moederbordf waar ze opassen:p en pci videokaarten zijn ook veel goedkoper:p ik kijk nog wel eens rond en als ik huklp nodig heb vraag ik et wel dankje wel:p voor je hulp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Let wel even op dat je dan niet voor minder dan 250 euro klaar bent!
 
Let wel even op dat je dan niet voor minder dan 250 euro klaar bent!

is dite ene goede pc? kost gloednieuw he wel marktplaats 270 euro.

Conditie: Nieuw Processorsnelheid: 3 tot 4 Ghz Harde schijf: 500 GB tot 1000 GB Monitor: Zonder monitor Werkgeheugen (RAM): 2 tot 4 GB Levering: Ophalen of Verzenden BeschrijvingEen snelle Quadcore PC met 3.0ghz en DDR3
De techniek en ontwikkelingen gaan erg snel. Bij ons wordt er iedere dag gekeken naar de nieuwste ontwikkelingen van technieken en prijzen. Daarom heeft u bij ons altijd de snelste, nieuwste en meer computer voor uw geld!

De onderdelen bestaan uit top merken. Dat zorgt ervoor dat u onbezorgd kan computeren en kan vertrouwen op de tegenwoordige onmisbare computer. Deze PC wordt gekoeld door stille fans zodat u niet gestoord wordt van het geluid van de zoemende PC. Door zijn snelle CPU en 2Gb 1600Mhz geheugen is deze PC ideaal voor het bewerken en bekijken van foto's video's of een game.

Inhoud PC:
-CPU: AMD Athlon X4 Quad Core CPU 640 3.0ghz (64bit en 32bit)
-Optical: LG Dual Layer RAM DVD/CD brander 22x GH22NS.
-Grafisch: 256Mb Nvidia Nforce 6150 (onboard)
PCI-E slot vrij voor eventueel een extra grafische kaart.
-Voeding: Krachtige, Stille 12Cm 430W voeding.
-HDD: WD 500Gb 16Mb 7200Rpm harddisk
-Geheugen: Micron Elixir 2Gb DDR3 1600mhz gekoeld (Dual Channel).
-Mobo: ECS Nvidia Nforce 430A Chipset
-6x USB 2.0 (2x USB2.0 front met audio (hoofdtelefoon & microfoon) front.
-Lan 10/100 netwerk (wake on lan).
-5.1 Digital Sound HD audio.
-4x Sata300 (raid).
-Afmeting behuizing: 17,5 cm x 36,5 cm x 40,5 cm
Stevige goed afgewerkte behuizing met duimschroeven.
-1 jaar garantie
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je moeilijk iets aanraden. Ik weet niet wat je budget is. Tevens vind ik dat het upgraden van je huidige pc zonde van het geld is! Als je gaat upgraden geef je meer uit dan de pc nu waard is!

Je hebt vrijwel alles nieuw nodig, vermoed dat je je huidige ram geheugen ook beter kan vervangen bij een nieuw mobo.

Al met al komt het simpelweg neer op een nieuwe pc!
 
Met alle respect....

Maar als ik dit zo allemaal lees lijk het mij verstandiger dat het aan de Ts persoonlijk(oftewel face to face/real world)uitgelegd en meegekeken wordt ipv van op een forum.:rolleyes:
 
Mee eens, tenzij het indedaad een neiuwe pc word.

Maar goed, ts vraagt dus ik antwoord (zo eerlijk mogelijk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan