weet niet goed wat doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok
Mss kan je me hier mee helpen?
Ik ben naar mijn register gegaan en ben via Hkey-users/software/Microsoft/windows/currentversion/internetSettings/ZoneMap/domains aan allerlei mapjes gekomen met dingen die er volgens mij er helemaal niet moeten in staan.
Als je die mapjes opent komt er een submap met www.
Zijn die onschuldig of moet ik hier eens kuis in maken? mss is de boel dan opgelost of heb je zoiets van Hell No blijf er met je tengels af? Ik weet dat het register nogal gevaarlijk is om door onervaren handen behandeld te worden.

bennyb zei:
Ik ben naar mijn register gegaan en ben via Hkey-users/software/Microsoft/windows/currentversion/internetSettings/ZoneMap/domains aan allerlei mapjes gekomen met dingen die er volgens mij er helemaal niet moeten in staan.
Als je die mapjes opent komt er een submap met www.
Zijn die onschuldig of moet ik hier eens kuis in maken? mss is de boel dan opgelost of heb je zoiets van Hell No blijf er met je tengels af? Ik weet dat het register nogal gevaarlijk is om door onervaren handen behandeld te worden.
Blijf voorlopig maar even van het register af.
Op de plek die jij noemt wordt bijgehouden welke sites betrouwbaar zijn en welke sites restricties hebben - ga daar alsjeblieft niet in rommelen.
Als ik de hele thread nog eens doorlees, zijn er eigenlijk nauwelijks problemen.
Exploit/byteverify is sowieso onschadelijk en DSO exploit is dat ook als Windows en IE volledig ge-update zijn - verwijderen is dus niet eens echt noodzakelijk.
Enige probleem is eigenlijk dat Panda begon vast te lopen nadat je de cache van Java had geleegd.
Misschien moet je Panda eens verwijderen en opnieuw installeren.
Het is niet gezegd dat daarmee het probleem is opgelost, maar iets anders zou ik zo gauw ook niet kunnen bedenken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hallo luitjes,
bedankt voor de hulp. Het is eindelijk gelukt.
Ben dan toch maar met de geinfecteerde pc online gegaan en heb housecall laten draaien.
Daarna panda laten draaien en ditmaal zonder probleem.
Bizar, maar ja!! That's life.
Nogmaals bedankt en tot de volgende:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan