Weet niet wat te kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zonder besturingssysteem onder de 1300 euro:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...uct[35578]=1&product[7517]=1&product[92199]=1

Maar wel inclusief 24 inch-scherm. Dat verdient deze pc namelijk wel.
Je kan zo'n mooie pc niet afschepen met een simpel 17 inch schermpje :D

Ziet er goed uit! Die rode leds maken het trouwens wel compleet in die kist. De G15 heeft namelijk rode lichtgevende toetsen en de Razer Lachesis is met rode Leds ook goedkoper (beetje vreemd).

Maar ik zie dus dat we zijn overgestapt om een andere processor. Ik neem dus aan dat deze beter is voor alleen gamen, omdat er berder alleen een grafische kaart nodig is?

Laatst bewerkt:
jep. Processor is best heel goed.
Alleen de I7 is wat beter. Maar je bespaart 100 euro op moederbord, iets op geheugen, en een paar tientjes op de processor. En de extra kracht van een i7 merk je pas als je extreme oplossingen voor de videokaart gaat verzinnen.
Bijv 2 of zelfs 3 zware videokaarten.

Dan kom je dus eerder richting de 2000 euro...

Als ik een systeempje moest kopen op dit ogenblik, dan zou het aardig in de buurt van het systeem komen wat ik voor je heb samengesteld. (alleen houd ik persoonlijk niet van dit soort kasten)

Laatst bewerkt:
windows 7.

Zonde dat je geen monitor neemt. Feitelijk kan je net zo goed een videokaart van 130 euro nemen, als je je 17 inch monitor houdt. Het verschil ga je niet merken.
De kracht van duurdere kaarten zie je pas op hogere resoluties en daar heb je grotere schermen voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan