P.de Gast
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2000
Hallo Forumleden!
Daar de opslagcapaciteit op mijn C schijf steeds kleiner werd, heb ik een extra schijf in de pc gehangen.
Vervolgens diverse "Mijn........." gekopieerd van C naar D.
Daar op volgend alle bestanden in "Mijn......." op C "verwijderd",
en als laatst de "prullebak" geleegd.
Langzaam maar zeker kreeg ik dus weer wat lucht op "C".
Toch is er ergens iets verkeerd gegaan........
Toen ik erachter kwam dat al "Mijn muziek" bestanden niet naar "D" waren gekopieerd,was ik zeer verbaasd.
Vervolgens direct alle downloads gestopt en alle programma's afgesloten.
Ik ben nu ongeveer 2 a 3 minuten verder en ik start R Studio (network edition) http://www.r-studio.com/
Deze een scan laten uitvoeren, welke de hele nacht (denk ik ) duurt...
Heden morgen vol goede moed kruip ik voor de pc.....
Na veel gezoek kom ik erachter hoe R Studio ongeveer werkt.
Ik laat m zoeken naar "mp3" extensies, en inderdaad, er komen er een paar honderd naar "boven"....... Dit blijken alleen niet mijn mp3 te zijn maar die van moeders en dochter (welke ik NIET had gekopieerd en ook niet verwijderd).
Dus zoek ik verder, en verder en verder......:shocked:
.....Verder kom ik alleen maar stukjes van MIJN mp3's tegen maar nergens een vol nummer........

Mis ik ergens iets?
Doe ik iets verkeerd?
Wie kan mij een tip geven?
Tot nu toe is er nog niets bewust naar C weggeschreven, dus waar zijn al die mp3's gebleven?????????
Alvast bedankt!
Peter
Daar de opslagcapaciteit op mijn C schijf steeds kleiner werd, heb ik een extra schijf in de pc gehangen.
Vervolgens diverse "Mijn........." gekopieerd van C naar D.
Daar op volgend alle bestanden in "Mijn......." op C "verwijderd",
en als laatst de "prullebak" geleegd.
Langzaam maar zeker kreeg ik dus weer wat lucht op "C".
Toch is er ergens iets verkeerd gegaan........

Toen ik erachter kwam dat al "Mijn muziek" bestanden niet naar "D" waren gekopieerd,was ik zeer verbaasd.
Vervolgens direct alle downloads gestopt en alle programma's afgesloten.
Ik ben nu ongeveer 2 a 3 minuten verder en ik start R Studio (network edition) http://www.r-studio.com/
Deze een scan laten uitvoeren, welke de hele nacht (denk ik ) duurt...
Heden morgen vol goede moed kruip ik voor de pc.....
Na veel gezoek kom ik erachter hoe R Studio ongeveer werkt.
Ik laat m zoeken naar "mp3" extensies, en inderdaad, er komen er een paar honderd naar "boven"....... Dit blijken alleen niet mijn mp3 te zijn maar die van moeders en dochter (welke ik NIET had gekopieerd en ook niet verwijderd).
Dus zoek ik verder, en verder en verder......:shocked:
.....Verder kom ik alleen maar stukjes van MIJN mp3's tegen maar nergens een vol nummer........

Mis ik ergens iets?
Doe ik iets verkeerd?
Wie kan mij een tip geven?
Tot nu toe is er nog niets bewust naar C weggeschreven, dus waar zijn al die mp3's gebleven?????????
Alvast bedankt!
Peter