• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Weglaten (filteren) niet aangevinkte regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johanhelp

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Beste ,

Dankzij de hulp van de forumvrijwilligers en een dag prutsen en zweten ben ik bijna waar ik zijn wil . Toch graag nog even uw hulp voor het volgende (zie bijlage)
Op blad 1 van bijgevoegd doc staan bepaalde lijnen aangevinkt die worden meegenomen naar blad 2 en 3 .
De niet aangevinkte lijnen laten nu echter openingen .
Hoe kan ik dit het beste aanpassen ( liefst door ergens een formule aan toe te voegen of aan te passen )
Ik heb nog maar net office 2007 , dus ik weet echt niet hoe ik met macro's etc moet omspringen . Als u mij kan helpen zou dat zeer fijn zijn .
Weet iemand hoe ik een foto kan laten zien door met de muis over een bepaald veld te komen ( zonder klikken /knop )
Alvast hartelijk bedankt

Johanhelp

Bijlagen

Hierbij het bestandje terug. Ik heb enkele dingen gedaan/aangepast. Blad 3 kan je misschien zelf doen naar het voorbeeld van blad 2, je kan zelfs de hulpkolom A van blad 2 gebruiken.

Bijlagen

Schitterend hoor Paul ...

:thumb:
Hierbij het bestandje terug. Ik heb enkele dingen gedaan/aangepast. Blad 3 kan je misschien zelf doen naar het voorbeeld van blad 2, je kan zelfs de hulpkolom A van blad 2 gebruiken.

Ik kan het bijna niet geloven hoe snel dat ging , en hoe goed dat nu werkt .
Werkelijk prachtig .

Dankjewel Paul

nu nog enkel een tip om een foto in het kadertje van een celopmerking te krijgen .
Copy paste lukt niet ...

grtjs

Johanhelp

toch nog een klein probleempje ...

Dag Paul , nogmaals bedankt voor je interventie ,
Ik merkte toch nog een kleinigheid welke ik zou willen aangepast zien , als het even kan natuurlijk ;)
De regel met de totaaosom van de investering zou met één blanco regel ertussen onder de laatste optie moeten komen .
Heb vanacht vanalles geprobeerd , maar liep iedere keer weer vast ...
Misschien heb jij er iets voor ?
Dus blad 2 ... opsomming van de opties ( werkt perfect ) ... dan één blanco regel ... dan de regel die op blad 1 op 59 staat .

Nogmaals bedankt voor je moeite , en misschien vind je hier ook een oplossing voor ?

grtjs

Johan

cel selekteren/rechtermuisknop/opmerking invoegen/rand van opmerking selekteren/opmerking opmaken/kleur en lijn/kleur/opvuleffekten/tabblad figuur/figuur selecteren.

cel selekteren/rechtermuisknop/opmerking invoegen/rand van opmerking selekteren/opmerking opmaken/kleur en lijn/kleur/opvuleffekten/tabblad figuur/figuur selecteren.

Dank je wel snb .
Net wat ik zocht .
Hartelijk dank

Iemand nog een oplossing voor de openstaande vraag , zie vandaag 9.25 u

bedankt

Perfect !!!

Hierbij een oplossing.

Bedankt Paul voor alle moeite .
Nu werkt het systeem helemaal zoals ik het in gedachten had .
Al bedenk je steeds weer nieuwe dingen natuurlijk .
Zo zou ik bijvoorbeeld op regel 40 een drop out ingewerkt willen als dat niet gaat vechten met andere instellingen natuurlijk , en enkel als het kan zoals hierna beschreven :
40. hydraulisch snelwisselsysteem CW 30 incl kit en montage" hier drop out keuze "
1. zonder lasthaak ... de prijs € 4130
2. met lasthaak .... de prijs wordt € 4330
Dus als je dit een uitdaging vindt mag je het eens bekijken , maar enkel als het de huidige goede werking niet in gevaar brengt , want daar ben ik echt supertevreden mee .

Ik merkte ook op dat ikzelf ergens in het begin een fout in het doc. heb gestopt .
Op regel 34 zou de prijs in kolom G eigenlijk 0 € moeten zijn , maar als ik daar 0 zet dan kleurt het vakje I 34 als het niet aangevinkt is ... Zie jij wat ik daar fout deed ?

Nogmaals Paul , als je geen tijd hebt , of het is wel genoeg voor je geweest , dan ben ik dus nu echt wel meer dan tevreden , en bedank ik je alvast voor al de gedane moeite .

met vriendelijke groeten

Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan