• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wegschrijven ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit123456789

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2013
In het bestand heb ik 3 tabbladen

Op het invulblad kan ik ook ombouwen invullen.
Deze wil laten wegschrijven naar het tabblad ombouwen bij de desbetreffende lijn (bijv. TK2 of TK3), wel moet de ingevulde datum ook in de juiste kolom komen te staan.

Tot op heden is mij dit niet gelukt.

Wie helpt mij hiermee verder.

Bij voorbaat dank.

Gerrit

Bijlagen

Vertel er ook even bij welke cellen van Invulblad naar welke cellen van Ombouwen moeten en evt. onder welke voorwaarden.

K,M en O6 moeten naar kolom B,C en D

K,M enO9 moeten naar kolom H, I en J

De datum moet naar de desbetreffende kolom, dit is afhankelijk of er iets bij TK2 of bij TK3 is ingevuld

Laatst bewerkt:
Toch niet helemaal.

De knop van wegschrijven KPI's werkt niet meer.

De tijd is gewoon een getal, bijv 120 minuten, dan moet dit ook gewoon als 120 komen te staan in het tabblad ombouwen.
Ook komt de datum niet goed te staan in tabblad ombouwen. Deze wordt omgedraaid.

Groet,

Gerrit

Als je code er even bij pakt zie je dat je het datum en tijd formaat eenvoudig kunt aanpassen.
De knop van KPI's heb ik niets mee gedaan. Je had het alleen over het Ombouwen blad.
Maar met dat voorbeeld moet je dat eenvoudig zelf kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Daar staat dus dit:
.Cells(Regel, 4) = Format([O6], "hh:mm"): [O6] = vbNullString

Er is dus geen speciaal formaat voor nodig. Dan haal je die Format functie weg en hou je dit over:
.Cells(Regel, 4) = [O6]: [O6] = vbNullString

Voor TK3 kun je dan hetzelfde doen.

Nu heb ik weer een fout.

Hij geeft aan als ik de gegevens weg wil schrijven:
Dubbelzinnige naam gevonden:wegschrijven.

Hoe is dit weer op te lossen.

Groet,

Gerrit

Bijlagen

De routine voor het wegschrijven naar het Ombouw blad heet Wegschrijven. Je wilt nu denk ik dezelfde naam gebruiken voor de KPI's?
Dat kan niet. Een routinenaam moet uniek zijn. Noem hem dan WegschrijvenKPI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan