wegvallen adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, sinds enige tijd heb ik adsllite via HCC net, gebruikmakend van een USB extern modem(alcatel).Ik gebruik Win 98 se en heb een Celeron 1100 30gb 256mb intern.Tot gisteren zonder problemen. De volgende problemen ondervind ik : Email, geen problemen, E-mesh, geen problemen maar als ik bijv. naar Startpagina ga en iets aanklik zit ik na een paar sec. vast. Moet ik de computer opnieuw opstarten etc. Ra, ra wat is dit. Bedankt voor eventuele raecties Greg

Hoi bedankt voor de snelle reactie, ben wel een leek in deze. Spyware, wat doet het en hoe kan ik scannen of vriendelijk gezegd "verklaar u nader". Greg

adsl valt weg

Hoi, bedankt voor jullie reacties, mijn zoon heeft dat progje ad aware gebruikt, maar het helpt niets.Op Marktplaats bv gaat het prima, maar ga ik naar startpagina en dan naar een of andere link dan loopt het gelijk vast. Nog iemand suggesties. Greg

Hoi Greg,

Wil je eens hier naartoe surfen en HijackThis downloaden. Een korte uitleg vind je op de pagina.
Klik na het scannen op Save Log, noem het .log om naar .txt en plaats het in je volgende bericht.

Groetjes,

Pieter

alleen op startpagina???

Kijk even of je op nog meer pagina's ditzelfde probleem. Startpagina maakt namelijk veel gebruik van java en als die plugin verrot is moet je die opnieuw installeren... Dus ik zou zeggen kijk effe of je dit op meer pagina's hebt zoja ga dan eerst naar start instellingen internet opties en zet bij tabblad geavanceerd alles op standaard (knop rechtsonderin).

ps... zet voor de zekerheid ook even je firewall/virusscanner uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan