Wegvallen cursor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlie Derks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2004
Hallo, eerst en vooral weet ik niet echt waar ik dit bericht moet plaatsen omdat ik de oorzaak er niet van ken,maar dat het vervelend is dat wel ik weet geen soortgelijke gevallen,maar als ik typ dan valt gelijk in welk programma ik bezig ben de cursor weg en ben ik dus niet meer aan het typen als ik dan naar het scherm kijk merk ik dat ik niets geschreven heb en kan ik opnieuw beginnen ik moet dan met de muis op het venster klikken om weer verder te kunnen gaan ook zie dat het venster dan niet meer is geselecteerd dus normaal in mijn geval is dat dan lichtblauw inplaats van blauw,kent iemand van jullie dat probleem en hoe kan ik dat verhelpen :(

- en je hebt ook geen andere programma's draaien?
- en je hebt wel een virusscanner?

- wat voor besturingssysteem heb je?

sinds wanneer heb je dit al?
welke windows versie heb je?
als je xp hebt probeer eens systeemherstel.

Hier Charlie nog eens ik gebruik XP en draai norton ,spybot search and destroy zonealarm,zero popupkiller en ik loop al redelijk lang met dit probleem,ik zal systeemherstel eens uitvoeren en houd jullie op de hoogte bedankt alvast voor de reactie:thumb:

Ik verplaats de vraag even naar een geschiktere sektie. Welkom op Helpmij overigens :)

Ik heb chkdisk gedraait en op het eerste gezicht is het probleem van de baan ik juich niet te hard,misschien een beetje bijgelovig ik bekijk het een paar dagen en dan zet ik het resultaat in het bericht.toch reuze bedankt ik zal jullie zeker aanbevelen bij andere pc gebruikers met jullie goedvinden natuurlijk. he ik heb deze tekst in een ruk kunnen typen zaaaaalig:D

Nog niet verholpen

Ik heb ontdekt welk programma dat probleem veroorzaakt het is Zero popupkiller die het veroorzaakt van het moment dat die de eerste keer na het opstarten een popup window tegenhoud dan verschijnt ook meteen een java mededeling vanaf dat moment valt de cursor weg en moet ik telkens klikken om het weer te aktiveren.maar ik weet nog niet hoe ik dat java probleem moet aanpakken het betreffende programma verwijderen en een betere zoeken?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan