wegvallen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Berichten
253
Geacht forum,

ik gebruik Windows 10, werkt als een trein.

wanneer ik een poosje achter mn laptop weg ben en ik wil erna weer verder is vaak (niet altijd)

de verbinding met internet weggevallen.

geen punt , laptop opnieuw opstarten en 50 sec later is alles weer oke.

is het mogelijk om , indien noodzakelijk, om alleen weer verbinding te maken met het internet

zonder de laptop opnieuw op te starten ?

bij voorbaat hartelijk dank
 
Gevonden op internet:
Kijk eens bij > Apparaatbeheer > Netwerkadapters > Energiebeheer > Uitvinken De computer mag dit apparaat uitschakelen ...
 
Dat is bij mij de Realtek PCIe GBE Family Controller. Daar op dubbelklikken of RMK > Eigenschappen en dan Tabblad Energiebeheer
 
Laatst bewerkt:
Vraagsteller wil mogelijk gebruik blijven maken van de energiebeheer instellingen voor de WiFi. Dan zal er in het Netwerkcentrum een instelling zijn als Automatisch verbinding maken. Anders kan in Netwerkcentrum een adapter worden uitgeschakeld en ingeschakeld. Ik weet het niet precies en heb geen Windows 10. Groet. Alfred 2
 
Vraagsteller wil mogelijk gebruik blijven maken van de energiebeheer instellingen voor de WiFi. Dan zal er in het Netwerkcentrum een instelling zijn als Automatisch verbinding maken. Anders kan in Netwerkcentrum een adapter worden uitgeschakeld en ingeschakeld. Ik weet het niet precies en heb geen Windows 10. Groet. Alfred 2
het ziet er naar uit dat het opgelost is, allen dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan