Wegvallen van de verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.ADRIAENSEN

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2003
regelmatig en het lijkt me steeds vaker voor te komen valt plotseling de verbinding weg en ben ik offline in exporer heb alles na gekeken. sta in lan wat te doen wie helpt

wegvallen verbinding

Kan best zijn dat het aan @home ligt. Sinds het samengaan van @home, wanadoo/orange en nog een provider, is het met mijn internetverbinding (LAN) ook treurig gesteld: valt ongeveer elk uur uit en ik moet de verbinding herstellen. :mad: Toen het nog gewoon Wanadoo/Orange was, had ik geen problemen met de verbinding.

wegvallen verbinding

ik zit niet bij @ home of zo maar bij UPC inmiddels is dat weer normaal zit ik og steeds met een fout 551 . dwz ik zou spam versturen, Upc zegt dat het aan mijn computer ligt . alles is hier inorden maar toch blijf ik die melsing houden zodat ik niets kan versturen via de normale windowmail.

Heb je een router tussen de verbinding zitten? zo ja, als je die er tussenuit haalt, is het probleem er dan nog?

Gaat je modem ook anders branden zodra de verbinding wegvalt?
Heb je al een andere PC op de verbinding geprobeert om te kijken of die hetzelfde probleem heeft?

Als je een 551 melding krijgt, dan kan UPC er niets aan doen.
Deze blokkade wordt er niet door hen op gezet.

551 melding

na 48 uur was volgens Upc de blokkade bij hun weg maar ik ontvang nog steeds na het verzending de mededeling dat ik geblokkeerd ben Upc wast nu hun handen in onschuld , maar ik kan nog steeds niet versturen. De leverancier raadt me aan om de computer leeg te maken maar dat is ook zo,n gedoe . Daarom eerst even aan het rond vragen

Kan kloppen, echter om het duidelijk te houden, zou je het kunnen houden bij de 3 welke ik aangegeven had. Dit staat in alle nieuwsberichten en daarnaast heeft Orange ook nog ADSL :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan