Wegvallen verbinding met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron2405

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
6
Mijn laptop heb ik aangesloten aan mijn router. Ook mijn vaste PC heb ik aangesloten aan de router. De internetverbinding met de vaste pc geeft geen problemen maar de laptop verliest telkens zijn draadloze verbinding. Ook al is het signaal perfect. Na enige seconden is de verbinding weer actief. Zo blijft het schommelen met de verbinding.

Ik weet nu niet of de router problemen geeft of de PCMCIA kaart.
Heeft er iemand nog een gouden tip.
 
Is dit op elke plek in het huis, of werk je direct boven de router?

Ik heb het zelfde gehad, totdat ik de router verplaatste naar een plek waar het vrijheid had (eerst zat het in een kast onder een schuin dak).

Misschien zit er tussen de plek van de router en waar je werkt veel bekabeling in de muur...

Groet Greg
 
Gebruik je ook de clientsoftware ?

Ik weet niet helemaal zeker maar zit er in W200o ook een service genaamd wireless zero ?

Wat voor een modem/routr praten we over ?

wellicht is het verplaatsen al genoeg om het signaal beter/sterker te doen worden ?
 
Mijn router staat nu ook onder een schuin dak en in de buurt van bekabeling. Ik ga hem eens verplaatsen.
Het is een Q-Tec router G54. Deze router is gekoppeld aan mijn Alcatel ISDN modem voor ADSL

Wat houdt die service in Wireless zero??
 
Geplaatst door ron2405

Wat houdt die service in Wireless zero??

Je maakt via deze optie in windows verbinding met het draadloze netwerk.Eigenlijk een soort wizzard die je afloopt.
 
Ik heb diverse malen de router verplaatst maar het probleem blijft. De verbinding valt weg. Wat mij wel opvalt is dat ik bij eigenschappen van de wireles kaart kan zien dat er een sterk signaal wordt uitgezonden.
Ik ga eens een nieuw kaartje kopen en kijken of het probleem dan is opgelost.
Bedankt voor jullie hulp
Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan