WegVirus.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
436
Wat vinden jullie van mijn nieuwe website?

De website draait op WordPress icm een mooie template.

Het doel is om mensen te beschermen tegen virussen en spyware e.d. voor maar 1,30!

Ik zelf vind hem toch behoorlijk af.

Wat jullie? :thumb:
 
Op de homepage kan ik niet het hele bericht lezen.
Er is geen srollbar, en als ik de pagina groter maak wordt het overige deel ook niet zichtbaar.

Verder vind ik je site een hele professionele layout hebben.
 
Op de homepage valt een deel van de tekst weg in IE7. Ook krijg ik het plaatje niet te zien op de homepage onder "Snel van al uw virussen af!".
Ook mag je de teksten op de site controleren op grammatica.
 
De layout is professioneel en ziet er strak uit.

Maar ik heb wel wat opbouwend bedoelde kritiek

De teksten mogen iets professioneler (ik vermoed een schrijver tussen de 14 en de 18 (niet vervelend bedoeld))

Daarnaast komt de dienst mij over als een oplichtings praktijk, ik zeg niet dat dat het is maar dat is mijn eerste indruk.
"In dit pakket zit het beste Anti-Virus programma, Anti-Spyware, Firewall en PC Schoonmaker software voor aar €1,30!"
er is geen "Beste" in dat soort software. er zijn goede en zelfs hele goede pakketten maar geen "Beste"
En ik zie verder niet wat er geleverd word. Geen algemene voorwaarden en alleen een mailadres als contact mogelijkheid

De betaalmethode via eurobellen maakt het imago er niet beter op.
 
Laatst bewerkt:
Er moet meer, meer, meer! content komen. Al die enkele regeltjes text zien er niet uit. Eventueel kan je ook een groter lettertype gebruiken.

voor de rest: standaard template, wordpress. Omdat je site niet custom-build is moet je het toch echt van je content hebben, en die is mager.

Ohja, de pijltjes op de home pagina staan er wel leuk te zijn, maar doen verder weinig.

voor de rest sluit ik me bij Ellasar aa, vooral het eurobellen .
 
Als ik jou was zou ik opo de home no scrolling ff weg doen. Verder is het een mooie site strakke lay-out
 
Ik kan het niet lezen, ik wou graag verder lezen... IK WIL OOK VAN DIE IRITANTE TROJAANSE PAARDEN AF!
 
Ziet eruit alsof jullie wat willekeurige gratis programma's bij elkaar hebben gezet in een mapje en daar geld voor vragen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan