Weigeren wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Een kennis van mij gebruikt Outlook Express 5 bij Windows 98. Hij heeft sinds kort een ISDN inbelverbinding bij 12move.
Het maken van een internetverbinding levert geen probleem, maar het ontvangen van emails geeft als foutmelding dat het wachtwoord wordt geweigerd.
Zelfs na het wijzigen van het wachtwoord (wat wel wordt geaccepteerd) komt steevast dezelfde melding.
Weet iemand hoe dat kan? Helpdesk van 12move is al een tijdje niet bereikbaar.

:eek:
 
Vul achter Accountnaam uw 12move gebruikersnaam in. Dit is dat gedeelte van uw loginnaam dat vóór @12move.nl staat. Stel dat uw loginnaam XX123456@12move.nl is, dan is uw gebruikersnaam voor outlook dus XX123456.

Groeten Oossie
 
Hebben we ook gedaan. Dat is niet het probleem volgens mij omdat we met dezelfde gegevens wel kunnen internetten.
 
Als je wil interneten geeft hij ook het juiste nummer weer bij het inbellen.
 
Het gaat er juist om dat bij het binnenhalen van email het wachtwoord niet wordt herkend."

En wat bedoel je precies met : "Als je wil interneten geeft hij ook het juiste nummer weer bij het inbellen"?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je 12move moet bellen om een wachtwoord te veranderen verandering.
Je heht het docment ook niet meer waar dat opstond,
 
Misschien gewoon een probleempje met de mailserver bij 12move?
Olav
 
Probleem opgelost.
Alle instellingen waren goed! Alle gegevens waren goed ingevuld!

Alleen...............

Had mijn kennis een brief van 12move met een telefoonnummer dat niet paste bij zijn vorm van abonnement.

Dus: telefoonnummer veranderen en voila: alles draait zoals het moet.

Iedereen bedankt voor het meedenken! :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan